Czym jest i komu jest potrzebna strategia reklamowa?

Reklama dźwignią handlu – chyba każdy przedsiębiorca przynajmniej raz w życiu spotkał się z tym powiedzeniem. Dziś słów Anastasa Mikojana, radzieckiego komisarza (ministra) handlu, zaopatrzenia i przemysłu spożywczego, są jeszcze bardziej aktualne.…

WIĘCEJ INFO

Czym jest branding?

We współczesnym świecie działają miliony firm. Oferują one swoje usługi i towary nie tylko na lokalnym czy krajowym rynku, ale również na międzynarodowym. Oznacza to tylko jedno – konsumenci mają coraz większy…

WIĘCEJ INFO

Strategia CX, czyli marketing i emocje

Bierzesz łyk energetyzującego napoju, a emocje dostarczane przez Twojego Redbull’a smakują dokładnie tak, jak chcesz się poczuć. Tu nie chodzi tylko o wygląd, smak, czy zapach. To integralna całość wywołująca w Tobie…

WIĘCEJ INFO

Typologia klientów Black Friday

Istnieje podobno teoria, że każdy bohater Kubusia Puchatka reprezentuje autonomiczną i jak najbardziej sklasyfikowaną jednostkę chorobową z dziedziny psychiatrii. Nie sposób przejść obok takiej tezy obojętnie, bo tak naprawdę tylko by to…

WIĘCEJ INFO