Influencer marketing a agencja

Influencer marketing jest jednym z bardziej efektywnych narzędzi branży reklamowej skierowanym do grupy odbiorców do 30 lat. Influencerzy kreują świat, wpływają na postrzeganie marki, a także na decyzje zakupowe swoich odbiorców. Jednak…

WIĘCEJ INFO

You’re Welcome dla Branży Dziecięcej

Działania na rynku produktów dziecięcych to coś, na czym zjedliśmy przysłowiowe zęby. Od kilku lat prowadzimy kampanie dla czołowych dystrybutorów zabawek, nierzadko osiągając przy tym wyniki, z których jesteśmy naprawdę dumni. Kiedy…

WIĘCEJ INFO

Dlaczego Outsourcing Marketing się opłaca

Jeśli jesteś szczęśliwym posiadaczem własnego biznesu, można śmiało założyć, że pojęcie marketingu nie jest Ci obce. Wiesz, jak istotną rolę odgrywa on w dzisiejszych czasach nieograniczonego dostępu, nieustającego przepływu informacji i nasilonej konkurencji…

WIĘCEJ INFO

Czym jest i komu jest potrzebna strategia reklamowa?

Reklama dźwignią handlu – chyba każdy przedsiębiorca przynajmniej raz w życiu spotkał się z tym powiedzeniem. Dziś słów Anastasa Mikojana, radzieckiego komisarza (ministra) handlu, zaopatrzenia i przemysłu spożywczego, są jeszcze bardziej aktualne.…

WIĘCEJ INFO

Czym jest branding?

We współczesnym świecie działają miliony firm. Oferują one swoje usługi i towary nie tylko na lokalnym czy krajowym rynku, ale również na międzynarodowym. Oznacza to tylko jedno – konsumenci mają coraz większy…

WIĘCEJ INFO

Strategia CX, czyli marketing i emocje

Bierzesz łyk energetyzującego napoju, a emocje dostarczane przez Twojego Redbull’a smakują dokładnie tak, jak chcesz się poczuć. Tu nie chodzi tylko o wygląd, smak, czy zapach. To integralna całość wywołująca w Tobie…

WIĘCEJ INFO

Typologia klientów Black Friday

Istnieje podobno teoria, że każdy bohater Kubusia Puchatka reprezentuje autonomiczną i jak najbardziej sklasyfikowaną jednostkę chorobową z dziedziny psychiatrii. Nie sposób przejść obok takiej tezy obojętnie, bo tak naprawdę tylko by to…

WIĘCEJ INFO