Typologia klientów Black Friday

Istnieje podobno teoria, że każdy bohater Kubusia Puchatka reprezentuje autonomiczną i jak najbardziej sklasyfikowaną jednostkę chorobową z dziedziny psychiatrii. Nie sposób przejść obok takiej tezy obojętnie, bo tak naprawdę tylko by to nas do bohaterów emocjonalnie zbliżyło, zwłaszcza w tym ciężkim 2020 roku.

WIĘCEJ INFO

Moda na sukces. Jak zrobić dobrą kampanię z influencerami

Influencer marketing to modna dziś forma promocji marki, która odbywa się w mediach społecznościowych. Wymaga znajomości rynku, tendencji, mód i ogromnego wyczucia, czy wpuszczenie brandu w dany tunel wyprowadzi go wystarczająco szybko i sprawnie tam, gdzie czekają założone korzyści. Polega na poparciu i lokowaniu produktu przez osoby wpływowe lub organizacje, które oddziałują na decyzje zakupowe oraz są opinio- i „gustotwórcze”. Tyle w teorii. Czas na studium przypadku.

WIĘCEJ INFO

Mów do mnie czule w korpoponglish. Słownik korpomowy i agencjoslangu

8 czerwca przed godziną 11.00 am, account dostał maila z prośbą o udostępnienie ASAP modowego edytorialu na portal. Po wrzuceniu na stronę zdjęć z sesji, pozostał mu do zaploudowania jeszcze tylko standardowy opis. Zaczynał się od skrótu EKIA… Wyszukiwarka uparcie skręcała w stronę szwedzkiego potentata samoskręcalnych mebli…

WIĘCEJ INFO

Marketing w czasach zarazy

To jest ten zweryfikowany boleśnie rzeczywistością moment, kiedy trzeba przestać się zastanawiać, czy twoje do tej pory dobrze radzące sobie na rynku: sklep, zakład, biuro, hotel potrzebują internetowych narzędzi, a zadbać o ich posiadanie, by nie dać się drugi raz zaskoczyć.

WIĘCEJ INFO