Nowy klient na pokładzie – sieć sklepów Limonka dołącza do naszej agencji!

Do grona naszych klientów dołączyła sieć sklepów Limonka! Zaczynamy współpracę przy wsparciu marki w dalszym rozwoju i umacnianiu pozycji na rynku

Autor:

Z wielką radością i dumą informujemy, że do grona naszych klientów dołączyła sieć sklepów Limonka! Po miesiącach rozmów, zaczynamy współpracę, której głównym celem będzie wsparcie marki Limonka w dalszym rozwoju i umacnianiu pozycji na polskim rynku detalicznym.

Historia Limonki i współpraca z Grupą Chorten

Limonka, dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów spożywczych, od 2014 roku jest częścią Grupy Chorten. Dzięki temu połączeniu, sklepy Limonki zyskały dostęp do atrakcyjnych warunków handlowych oraz wspólnych działań promocyjnych, co przekłada się na większą konkurencyjność i lojalność klientów. Grupa Chorten, która zrzesza już ponad 2220 sklepów w Polsce, zapewnia wsparcie swoim partnerom na wielu poziomach, co dodatkowo wspiera rozwój sieci Limonka, która obecnie liczy ponad 180 placówek.

Zakres naszej współpracy

Nasze działania będą obejmować obsługę marketingową sieci Limonka. Opracujemy wspólnie długoterminową strategię marketingową, która pozwoli marce skutecznie odpowiadać na zmieniające się potrzeby rynku i konsumentów. W ramach współpracy będziemy również odpowiedzialni za działania contentowe, zapewniając regularne publikacje treści budujących zaangażowanie klientów oraz wzmacniających wizerunek marki.

Dodatkowo przeprowadzimy subtelny refreshing marki, dostosowując ją do współczesnych trendów, co pozwoli Limonce jeszcze lepiej konkurować na rynku detalicznym. Skoncentrujemy się także na realizacji kampanii reklamowych, które będą promować produkty oraz lokalne sklepy, wzmacniając obecność Limonki w świadomości konsumentów.

Nowe trendy i wyzwania na rynku detalicznym

Jak pokazuje najnowszy raport PwC o postawach i zachowaniach polskich konsumentów, mimo rosnących cen i niepewności gospodarczej, polscy klienci wciąż zwracają ogromną uwagę na jakość oferowanych produktów. Aż 75% konsumentów deklaruje, że są skłonni zapłacić więcej za wyroby lepszej jakości. Dla sieci takich jak Limonka, która oferuje szeroką gamę lokalnych i świeżych produktów, to doskonała wiadomość, pokazująca, że stawianie na jakość ma duży potencjał do przyciągania klientów.

Polacy coraz bardziej cenią sobie również wygodę zakupów. Blisko 57% konsumentów wybiera sklepy, które oferują rozwiązania cyfrowe, takie jak możliwość zamawiania online i dostawy do domu. Te zmieniające się preferencje konsumenckie będą kluczowe dla naszej strategii wspierającej rozwój Limonki.

Wspólnie ku przyszłości

Nasza współpraca z Limonką to kolejny krok w kierunku realizacji wspólnych celów – zarówno dla nas, jak i dla marki. Stawiamy na jakość, partnerską – długą współpracę, efektywność i zadowolenie klientów, wierząc, że wspólnie osiągniemy wielki sukces na polskim rynku detalicznym.

Śledźcie nasze działania – czeka nas wiele fascynujących projektów!

Agnieszka Kulinkowska

Zobacz więcej