Myślisz — Swarovski, widzisz — błysk kryształów. To właśnie siła skojarzeń, które tworzą trwały obraz marek w umysłach konsumentów. Nasz klient to obecnie jeden z największych graczy globalnego jubilerstwa, który swoją pozycję buduje konsekwentnie — i to od ponad 125 lat. Teraz nasza agencja marketingowa ma niezwykłą okazję dołożyć cegiełkę do działań employer brandingowych marki Swarovski!
„Diament dla każdego”, czyli początki marki Swarovski
Przenieśmy się na chwilę do XIX wieku — a konkretniej do pracowni Daniela Swarovskiego, który w 1891 roku wynalazł maszynę elektryczną do szlifowania szkła ołowiowego — potocznie kryształu. Od tego czasu obróbka tego materiału mogła przebiegać z niespotykaną wcześniej precyzją. Pozwalała także na wydobycie całego piękna, które tkwi we wnętrzu kryształu — czyli wyjątkowego, oślepiającego wręcz blasku.
Odtąd dla kryształów nastała nowa era, a sam „szlif Swarovskiego” stał się podstawą dla dalszego sukcesu firmy, która finalnie założona została w 1895 roku w Austrii. Z czasem kryształy Swarovskiego wdarły się szturmem nie tylko do kobiecych serc — w tym i takiej gwiazdy jak Marlena Dietrich — ale i do największych domów mody — jak między innymi Chanel, Christian Dior czy Giorgio Armani.
Globalne Centrum Usług Swarovskiego w Gdańsku
Dokładnie w 2017 roku austriacki gigant postanowił otworzyć w Gdańsku Globalne Centrum Usług Swarovskiego — znane też jako Swarovski Global Business Services w Gdańsku. Nasze rodzinne miasto zostało wybrane z kilku powodów — między innymi doceniono przyjazną infrastrukturę lokalną i wykwalifikowaną kadrę, w którą zasobne jest Pomorze.
Swarovski Global Business Services w Gdańsku pełni rolę centralnego ośrodka wspierającego operacje biznesowe firmy na całym świecie. Centrum świadczy szeroki zakres usług, takich jak obsługa klienta, finanse i rachunkowość, logistyka, zarządzanie zasobami ludzkimi, analizy danych oraz rozwój oprogramowania i IT.
Swarovski i agencja You’re Welcome — działamy razem!
Globalne Centrum Usług Swarovskiego w Gdańsku to także miejsce rozwoju zawodowego dla wielu talentów. I to właśnie w gestii naszej agencji leży projektowa realizacja wybranych działań z zakresu employer brandingu dla tej wyjątkowej marki.
W zakresie wykonanych przez nas prac znajduje się już między innymi kompleksowa sesja zdjęciowa, która odbyła się w siedzibie Swarovskiego — na terenie gdańskiego Garnizonu. Bardzo cieszymy się z faktu, że możemy mieć swój realny wkład w budowanie marki Swarovskiego jako atrakcyjnego pracodawcy — zarówno na rynku lokalnym, jak i globalnym.
I już zupełnie prywatnie — jako zespół składający się w dużej części z kobiet — cieszymy się ze wzajemnej współpracy w dwójnasób. 😉 Z niecierpliwością czekamy na kolejne, wspólne wyzwania!