KOGO SZUKAMY
Czyli co chcielibyśmy żebyś potrafił(a) dołączając do naszego zespołu.
- Minimum 2 lata doświadczenie w pracy w agencji digital lub na podobnym stanowisku;
- Wiedzą i doświadczeniem na temat działania kampanii w modelach performance’owych;
- Praktyczną wiedzą dot. narzędzi: Google Ads, Google Ads Editor, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center;
- Potrafi budować skuteczną argumentację sprzedażową i wykorzystywać język korzyści;
- Doskonałe umiejętności analityczne i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- Ma umiejętność konfiguracji analityki oraz integracji ekosystemów reklamowych Google ze sklepami i stronami internetowymi;
- Ponosi odpowiedzialność za efekty swojej pracy;
- Potrafisz wykonać kompleksową analizę rynku oraz konkurencji;
- Umiejętność analitycznego myślenia i planowania,
- Umiejętność wyciągania wniosków z kampanii,
- Umiejętność efektywnego planowania budżetu w ramach kampanii,
- Potrafi na podstawie zebranych danych opracować i skuteczny media plan;
- Rozumie znaczenie działań reklamowych w kontekście strategii marketingowej oraz celów biznesowych klienta;
- Jest otwarty, zaangażowany i podejmuje inicjatywę w codziennym życiu firmy oraz prowadzonych Klientów;
- Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Poczucie humoru – warunek konieczny 🙂
CO JEST DO ZROBIENIA
Czyli na czym będzie polegała Twoja codzienna praca w naszej agencji.
- Planował, tworzył, analizował i optymalizował kampanie performance’owe;
- Będziesz odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii i planów Digital Marketingowych;
- Poprowadzisz działania z zakresu SEM dla obecnych i przyszłych Klientów firmy;
- Będziesz czuwał nad optymalizacją kampanii oraz analizą rezultatów w oparciu o Google Analytics;
- Analizował i raportował do działu Client Service prowadzone działania, monitorował wskaźniki rentowności i efektywności projektów;
- Współpracował z resztą teamu (Kreacja, Social Media, Client Service) w zakresie kompleksowego działania;
- Wraz z zespołem przedstawiał rozwiązania na kampanie podczas spotkania z klientem;
- Zarządzania budżetami reklamowymi Klientów,
CO OFERUJEMY
Elastyczne
godziny pracy
Prywatna
opieka medyczna
Lekcje
angielskiego
Biuro Baby &
Animal friendly
Wolne dni
międzyświąteczne
Brak
Dress Code
Szalone
integracje
Kultura
Feedbacku
Karta
Multisport
Ubezpieczenie
Grupowe
JAK
WYGLĄDA REKRUTACJA
Większość rekrutacji zamykamy w 2-3 tygodnie. Po każdym etapie dostajesz feedback i informację, co będzie działo się dalej. Jeśli do siebie pasujemy – zaprosimy Cię do naszego zespołu. Jeśli nie – dostaniesz feedback, nad czym możesz dalej pracować.
1
Kontaktujemy
się z Tobą.
2
Spotkanie
z liderami
lub/i zespołem.
3
II etap spotkania, tym razem z naszą CEO.
4
Ostateczne
ustalenia
i decyzja.