KOGO SZUKAMY
Czyli co chcielibyśmy żebyś potrafił(a) dołączając do naszego zespołu.
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w content i/lub social media marketingu – warunek konieczny,
- Posiada doświadczenie w pracy po stronie agencji,
- Wiedza i doświadczenie z zakresu realizacji kampanii płatnych w social media,
- Dodatkowo mile widziane doświadczenie w pracy na Google Analytics oraz na innych systemach monitorujących i mierzących efektywność kampanii internetowych,
- Doskonałe umiejętności analityczne i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i prowadzeniem kilku zadań jednocześnie,
- Pozytywne nastawienie do ludzi,
- Nastawienie na rezultaty i gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
- Umiejętność analitycznego myślenia i planowania,
- Umiejętność wyciągania wniosków z kampanii,
- Umiejętność efektywnego planowania budżetu w ramach kampanii,
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kilku projektów równocześnie,
- Umiejętność współpracy z zespołem,
- Kreatywność, poszukiwanie inspiracji i umiejętność tworzenia nieszablonowych rozwiązań,
- Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Poczucie humoru – warunek konieczny 🙂
CO JEST DO ZROBIENIA
Czyli na czym będzie polegała Twoja codzienna praca w naszej agencji.
- Tworzenie strategii komunikacji social media,
- Planowanie i prowadzenie efektywnej komunikacji na profilach Social Media klientów (FB, Instagram, Tik Tok, LinkedIn)
- Analiza statystyk, przygotowywanie raportów i rekomendacji,
- Monitorowanie aktywności marek w internecie,
- Współpraca z działem kreatywnym agencji przy tworzeniu contentu,
- Wnoszenie „własnego wkładu” w pracę zespołową – dostarczanie własnych pomysłów,
- Obsługa programów m.in. SoTrender, Kontentino, brand24,
- Planowanie, prowadzenia oraz raportowanie kampanii reklamowych Meta
- Zarządzania budżetami reklamowymi Klientów,
CO OFERUJEMY
Elastyczne
godziny pracy
Prywatna
opieka medyczna
Lekcje
angielskiego
Biuro Baby &
Animal friendly
Wolne dni
międzyświąteczne
Brak
Dress Code
Szalone
integracje
Kultura
Feedbacku
Karta
Multisport
Ubezpieczenie
Grupowe
JAK
WYGLĄDA REKRUTACJA
Większość rekrutacji zamykamy w 2-3 tygodnie. Po każdym etapie dostajesz feedback i informację, co będzie działo się dalej. Jeśli do siebie pasujemy – zaprosimy Cię do naszego zespołu. Jeśli nie – dostaniesz feedback, nad czym możesz dalej pracować.
1
Kontaktujemy
się z Tobą.
2
Spotkanie
z liderami
lub/i zespołem.
3
II etap spotkania, tym razem z naszą CEO.
4
Ostateczne
ustalenia
i decyzja.