Pop-up store zwiększający sprzedaż

Pop-up Store dla 4F

Klient

Wyzwanie

Marka sportowa poszukuje realnych odpowiedzi na spadający footfall. Poprosili o propozycję i realizację działań zwiększających sprzedaż, wykorzystując nowoczesne i kreatywne formy. Uwaga, jak zwykle szalony deadline – 3 tygodnie!

Działanie

Postawiliśmy na Pop-up store. Wykorzystaliśmy do tego przestrzeń Bulwaru Nadmorskiego w Gdyni – to najpopularniejszy trakt spacerowy w Trójmieście. W czasie sezonu odwiedzany przez kilkanaście milionów aktywnych przechodniów. Na kilka najbardziej obleganych miesięcy postawiliśmy tam stoisko sezonowe.

marketing sport 4f agencja

4F

OBSŁUGA GRAFICZNA

Exhibition system

Zrobiliśmy pop-up store – to idea tworzenia zaskakujących, unikatowych sklepów działających przez określony czas. Na Zachodzie jest to już kilkuletnia tradycja, a w Polsce jest zjawiskiem stosunkowo nowym z ogromnym potencjałem sprzedażowym.

Zespół projektowy postawił na minimalistyczny design, z wykorzystaniem czystych linii, jasnych kolorów i wyeksponowaniem produktów firmy. Stoisko składało się z kilku przestrzeni, z których każda była wykorzystana do prezentacji innowacyjnych rozwiązań technologicznych.

pop up spot projekt
pop up store agencja

Materiały reklamowe

Uzupełnieniem działań graficznych było przygotowanie licznych materiałów reklamowych dedykowanych tej akcji.

Wykonaliśmy również zestaw materiałów brandingowych wewnętrznych i zewnętrznych m.in. napisy z pylonu, grafiki na dibondzie, litery 3D. Wydruki były elementem kampanii reklamowej nowych ubrań marki.

One step ahead

4F

CONTENT

4f pop up store

Sesja foto

Kreacje kampanii wykonał znany fotograf Paweł Fabiański. Byliśmy odpowiedzialni za dostarczenie dokumentacji foto związanej z realizacją całej akcji.

4f kampania
4f marketing
4f kolekcja
4f kolekcja

4F

WYNIKI

Wyniki
współpracy

Dzięki zastosowaniu niestandardowych form promocji marka zyskała nowych odbiorców na Pomorzu. 4F wykorzystało koncepcję pop-up store także w innych miastach w Polsce.

FAME

+ 7%

Zwiększenie rozpoznawalności
marki wśród gdynian

ROI

+ 500%

Inwestycja zwróciła się
pięciokrotnie.

TRAFFIC

10%

Klienci wrócili po kolejne
produkty do sklepów stacjonarnych

AKTYWACJA

+++

Największa dodatkowa
aktywacja sprzedaży na Pomorzu