Lewitujący launch produktu
Unosimy launch nowego produktu
Klient
Wyzwanie
Na launch nowego produktu, który będzie za trzy tygodnie należy przygotować efektowne wejście. Przy okazji Festiwalu Kobiet Internetu na którym klient zaprezentuje nowy produkt agencja musiała opracować i zrealizować całą tematyczną oprawę.
Działanie
Zaprojektowaliśmy efektowne stoisko w stylu eko. Dominowała zieleń i prawdziwa roślinność. Skonstruowaliśmy Insta strefę, na której siedziskiem był premierowy produkt w skali 20:1. Prawdziwym hitem był również lewitujący w szklanej gablocie produkt marki.
Kompetencje
EVELINE
BIG IDEA
Big Idea
Lewitujące stoisko
Była to pierwsza tego typu realizacja w Polsce, na premierze, której kosmetyk miał okazję robić wrażenie unosząc się w powietrzu. Zdecydowanie przyciągał uwagę i zadziwiał. Stoisko przyciągnęło do siebie media, które chętnie wykorzystały te informację przygotowując prezentację na temat wydarzenia.
EVELINE
STOISKO
Egipski bar
W strefie z kosmetykami znajdował się bar z koktajlami. Na barze stały szklane słoje oraz kubki z ziarenkiem do samodzielnego wyhodowania własnej roślinki. Skład koktajli został przygotowany na bazie składu lini produktów, która miała swoją premierę podczas targów.
Strefa influencerów
W strefie influencera, oprócz ściany z liści i różowego neonu #evelinecosmetisc, znajdował się kosmetyk w rozmiarze XXL – byłe on odwzorowaniem kosmetyku w skali 20:1. Całość znajdowała się na podeście z palet, wpasowany w eko look.
Siła detali
Niektórzy sądzą, że to detale stanowią o całości, my również się z tym zgadzamy i ich nie pominęliśmy. Napisy wykonane w kolorystyce marki, strefa do make-up’ów czy złote materiały reklamowe dodawały całej oprawie dodatkowego kunsztu.
EVELINE
EVENT
Festiwal Kobiet Internetu
W weekend 22-24 listopada w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku spotkało się ponad 1000 kobiet, które uczestniczyły w pierwszym w Polsce Festiwalu Kobiet Internetu. Był to festiwal skierowany do pań aktywnie działających w sieci. Gwiazdy, kobiety ze świata Internetu, show-biznesu, kultury i mediów przyjechały do Gdańska, aby podzielić się swoją receptą na sukces.
W roli prelegentów udział wzięły znane osobowości m.in.: Małgorzata Kożuchowska, Dorota Wellman, Joanna Przetakiewicz, Anna Zając (Fashionable.com), Barbara Piasek (Evenea), Qczaj, Hanna Lis, Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor, Bartek Jędrzejak, Katarzyna Glinka, Ewa Szabatin, Anna Wyszkoni, Olga Kalicka, Edyta Pazura (MaybeBaby), Jakub Urbaniak (Podziarany Tata), Barbara Pasek (Barbra Belt), Sabina Lawrów (Sama przez świat).
EVELINE
OPINIA
Co na to klient?
Profesjonalne i pełne zaangażowania podejście do klienta. Umiejętność pracy pod presją czasu. Pozostawanie w stałym kontakcie zarówno przed eventem, jak i w trakcie jego trwania.
Adrianna Mysiak
Brand Manager
EVELINE
MAKING OF
Making of
Cała realizacja była wyzwaniem przede wszystkim logistycznym, ponieważ mieliśmy na realizację całego projektu niecałe trzy tygodnie. Przy tak wielu elementach deadline był szalony. W naszej branży to codzienność, zatem i z tym wyzwaniem sobie poradziliśmy i przy tym świetnie się bawiliśmy! Można podejrzeć jak powstawało samo stoisko!
EVELINE
WYNIKI
Wyniki
współpracy
Premiera produktu w takiej formie była zdecydowanie dobrym pomysłem, stoisko cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. Klient po całej współpracy zadeklarował jej kontynuację
przy kolejnych potrzebach kreatywnych promocji marki.
FAME
+ 5%
Zwiększenie rozpoznawalności
marki wśród influencerów
ROI
3 mln.
Zainteresowanie mediów
przełożyło się na ekstra
dotarcie do konsumentów
TRAFFIC
20%
Zwiększenie sprzedaży
produktów I Love Vegan
AKTYWACJA
+++
Dodatkowa aktywacja
sprzedaży na Pomorzu