Opracowanie kampanii nowej serii drzwi

Drzwi, które nie wychodzą z mody

Klient

Wyzwanie

Głównym celem projektu było zakomunikowanie na rynku nowej kolekcji. Celem dodatkowym natomiast budowanie większej rozpoznawalność marki i wypozycjonowanie jaj w sektorze wnętrz wyższej klasy oraz wzrost sprzedaży innych modeli drzwi.

Działanie

Opracowaliśmy strategię i plan komunikacji zaczynając od starterów kreatywnych. W ramach kampanii zaproponowaliśmy claim, disclaimer zgodne z najnowszymi trendami marek upper premium. Opracowaliśmy 3 etapy kampanii: pre launch, launch i post launch uwzględniając event. Zrealizowaliśmy m.in platformę komunikacji, zestaw materiałów na social media oraz plan mediowy uwzględniające największe i najbardziej opiniotwórcze media w Polsce, nie zapominając o działaniach PR.

INTERDOOR

STRATEGIA KOMUNIKACJI

Strategia komunikacji

Drzwi będące połączeniem świata designu i mody? To najnowszy projekt stworzony przez markę Inter Door we współpracy z domem mody Paprocki Brzozowski. Kolekcja powstała przy użyciu zaawansowanych technologii i najlepszej jakości włoskich materiałów, a inspiracją do jej stworzenia była dynamiczna i otwarta funkcja, jaką drzwi spełniają w codziennym życiu odbiorców oraz świata mody.

Drzwi w wielkim stylu

INTERDOOR

KEY VISUAL

Key Visual

Na bazie dostarczonych elementów opracowaliśmy elementy wizualne komunikacji.

INTERDOOR

STRONA INTERNETOWA

Strona Internetowa

Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy w ekspresowym tempie (tydzień), Landing Page niezbędny do realizacji kampanii klienta. Strona była opracowana zgodnie z KV nowej kolekcji i uwzględniała prezentację produktów upper premium. Do strony lądowania zostały podłączone wszystkie narzędzia analityczne mierzące i badające ruch oraz grupę korzystającą z platformy.

INTERDOOR

SOCIAL MEDIA

Social Media

Przygotowaliśmy plan komunikacji w social mediach dla marki Inter Door, koncentrujący się na promocji nowej kolekcji we współpracy z Paprocki Brzozowski. W fazie prelaunchu opracowaliśmy posty zapowiadające współpracę, budując zainteresowanie odbiorców. W trakcie launchu przygotowaliśmy posty produktowe, karuzele i materiały wizerunkowe, podkreślające unikalne elementy kolekcji. Na TikToka stworzyliśmy serię dynamicznych spotów, skierowanych do młodszej grupy odbiorców, a na LinkedIn przygotowaliśmy profesjonalne treści dedykowane architektom i projektantom wnętrz.

Google Ads

Proponowana kampania Google Ads dla marki Inter Door obejmowała dotarcie do miłośników wystroju wnętrz, architektów oraz osób zainteresowanych projektowaniem i montażem drzwi. Kampania zasięgowa na YouTube Ads, wykorzystująca 30-sekundowy spot wideo, miała na celu budowanie rozpoznawalności marki i kierowanie ruchu na dedykowany landing page.

Tik Tok

Proponowana kampania reklamowa na TikToku obejmowała działania zasięgowe, skierowane do osób w wieku 25-54 lat, zainteresowanych meblami, wystrojem i projektowaniem wnętrz. Wykorzystane zostały spoty o długości 6 i 8 sekund, które miały na celu zmaksymalizowanie liczby wyświetleń strony docelowej.

Drzwi w wielkim stylu

2023


2023

ZRÓBMY TO RAZEM

I rozwijajmy Twój biznes.