
Opracowanie kampanii nowej serii drzwi
Drzwi, które nie wychodzą z mody
Klient

Wyzwanie
Głównym celem projektu było zakomunikowanie na rynku nowej kolekcji. Celem dodatkowym natomiast budowanie większej rozpoznawalność marki i wypozycjonowanie jaj w sektorze wnętrz wyższej klasy oraz wzrost sprzedaży innych modeli drzwi.
Działanie
Opracowaliśmy strategię i plan komunikacji zaczynając od starterów kreatywnych. W ramach kampanii zaproponowaliśmy claim, disclaimer zgodne z najnowszymi trendami marek upper premium. Opracowaliśmy 3 etapy kampanii: pre launch, launch i post launch uwzględniając event. Zrealizowaliśmy m.in platformę komunikacji, zestaw materiałów na social media oraz plan mediowy uwzględniające największe i najbardziej opiniotwórcze media w Polsce, nie zapominając o działaniach PR.
Kompetencje

Karolina
Senior Project ManagerPaulina
Graphic DesignerMichał
Full Stack DeveloperPaulina
Social Media SpecialistZuzanna
Performance Marketing SpecialistEdyta
Senior Social Media Specialist
INTERDOOR
STRATEGIA KOMUNIKACJI
Strategia komunikacji
Drzwi będące połączeniem świata designu i mody? To najnowszy projekt stworzony przez markę Inter Door we współpracy z domem mody Paprocki Brzozowski. Kolekcja powstała przy użyciu zaawansowanych technologii i najlepszej jakości włoskich materiałów, a inspiracją do jej stworzenia była dynamiczna i otwarta funkcja, jaką drzwi spełniają w codziennym życiu odbiorców oraz świata mody.
Drzwi w wielkim stylu
INTERDOOR
KEY VISUAL
Key Visual
Na bazie dostarczonych elementów opracowaliśmy elementy wizualne komunikacji.




INTERDOOR
STRONA INTERNETOWA
Strona Internetowa
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy w ekspresowym tempie (tydzień), Landing Page niezbędny do realizacji kampanii klienta. Strona była opracowana zgodnie z KV nowej kolekcji i uwzględniała prezentację produktów upper premium. Do strony lądowania zostały podłączone wszystkie narzędzia analityczne mierzące i badające ruch oraz grupę korzystającą z platformy.


Social Media
Przygotowaliśmy plan komunikacji w social mediach dla marki Inter Door, koncentrujący się na promocji nowej kolekcji we współpracy z Paprocki Brzozowski. W fazie prelaunchu opracowaliśmy posty zapowiadające współpracę, budując zainteresowanie odbiorców. W trakcie launchu przygotowaliśmy posty produktowe, karuzele i materiały wizerunkowe, podkreślające unikalne elementy kolekcji. Na TikToka stworzyliśmy serię dynamicznych spotów, skierowanych do młodszej grupy odbiorców, a na LinkedIn przygotowaliśmy profesjonalne treści dedykowane architektom i projektantom wnętrz.

Google Ads
Proponowana kampania Google Ads dla marki Inter Door obejmowała dotarcie do miłośników wystroju wnętrz, architektów oraz osób zainteresowanych projektowaniem i montażem drzwi. Kampania zasięgowa na YouTube Ads, wykorzystująca 30-sekundowy spot wideo, miała na celu budowanie rozpoznawalności marki i kierowanie ruchu na dedykowany landing page.

Tik Tok
Proponowana kampania reklamowa na TikToku obejmowała działania zasięgowe, skierowane do osób w wieku 25-54 lat, zainteresowanych meblami, wystrojem i projektowaniem wnętrz. Wykorzystane zostały spoty o długości 6 i 8 sekund, które miały na celu zmaksymalizowanie liczby wyświetleń strony docelowej.
Drzwi w wielkim stylu
2023
2023
INTERDOOR
SOCIAL MEDIA