
Kompleksowa strategia restauracji na miarę Michelin
Surf&Turf z wyróżnieniem MICHELIN
Klient

Wyzwanie
Luksusowa restauracja położona w sercu Gdańska oczekuje kompleksowego wsparcia w kreowaniu wizerunku oraz ekspozycji medialnej w kraju oraz za granicą.
Działanie
Na podstawie analizy rynku przygotowaliśmy kompleksową strategię marketingową oraz zrealizowaliśmy szerokie działania wizerunkowe, które pozwoliły nam osiągnąć założone cele.
Kompetencje

Agnieszka
CEOPaulina
Social Media SpecialistEdyta
Senior Social Media SpecialistPaulina
Graphic DesignerZuzanna
Performance Marketing Specialist
TRUE
STRATEGIA
Znaleźć esencję
Strategię zbudowaliśmy wokół kluczowych wartości TRUE – na ludziach, którzy tworzą markę, na doświadczeniach, które na długo pozostają w pamięci i sercach gości, oraz na historii, która stoi za powstaniem miejsca, jakim jest TRUE.
Jakie były główne filary naszych działań? Skupiliśmy się na zbudowaniu spójnego wizerunku marki, który odzwierciedla jej wartości i unikalne cechy, a jednocześnie jest atrakcyjny dla docelowej grupy odbiorców.
Uwypukliliśmy autentyczność marki TRUE, jej historię i ludzi, którzy każdego dnia wkładają serce
w to, by dostarczać gościom niezapomniane doświadczenia.
Dogłębna analiza umożliwiła nam wybór odpowiednich narzędzi marketingowych, które skutecznie zrealizowały cele wyznaczone przez klienta.
#TRUEpeople
Zespół restauracji przedstawiliśmy w roli ekspertów, dzielących się swoją wiedzą, pasją, historią i tajnikami profesji. Dzięki temu udało nam się skrócić dystans pomiędzy marką a odbiorcami.

#TRUEstory
Uznaliśmy, że warto ukazać ludziom restaurację od kulis, uchylając rąbka tajemnicy. Tak, by każdy mógł stać się świadkiem skomplikowanego, pełnego pasji procesu, który doprowadza do powstania finalnych kompozycji na talerzu.


#TRUEexperience
Ukazaliśmy każdy szczegół, dzięki któremu restauracja kreuje złożone doznania. Bo tak naprawdę do wyśmienitej restauracji chodzi się nie tylko w celach kulinarnych – to wieloaspektowe, unikalne doświadczenie.


TRUE
VIDEO
Content video
Produkcje wideo umożliwiły nam uchwycenie unikalnej atmosfery miejsca, podkreślając detale, które odgrywają kluczową rolę w TRUE.
TRUE
FOTO
Sesje foto
Regularnie realizowaliśmy sesje zdjęciowe, które były wykorzystywane w publikacjach na profilach Facebooka i Instagrama. W kadrach uchwyciliśmy ludzi stojących za jednym z najbardziej wyjątkowych miejsc na mapie Gdańska, pokazując ich podczas przygotowywania potraw ze składników pochodzących z najdalszych zakątków świata.





Unikalność
Social Media
Prowadziliśmy regularną komunikację w języku polskim oraz angielskim na dwóch platformach. Każda z nich publikowała w spójnie zaprojektowanym layoucie pozwalającym wyrazić jeszcze więcej. Stały kontakt ze społecznością pozwolił nam dzielić się z Gośćmi najważniejszymi informacjami i nowościami, ale także sprawić, aby zawsze czuli, że współtworzą miejsce, jakim jest TRUE.


Facebook Ads
Działania reklamowe prowadzone na rynku skandynawskim pozwalały nam budować wizerunek marki TRUE poza granicami Polski. Dzięki temu w znacznym stopniu przyczyniliśmy się do wzrostu liczby rezerwacji, a także szerzenia świadomości o restauracji wśród zagranicznych konsumentów.
Sukces
TRUE
WYNIKI – MICHELIN
Rekomendacja Michelin
W 2024 restauracja TRUE trafiła do prestiżowego przewodnika Michelin. To jeden z najbardziej szanowanych rankingów w świecie gastronomii, wyróżniający restauracje za wyjątkową jakość, kreatywność i smak. To dla nas najlepsza nagroda za dotychczasową pracę.

2019
2024>
TRUE
SOCIAL MEDIA