Kompleksowa strategia restauracji na miarę Michelin

Surf&Turf 
z wyróżnieniem MICHELIN

Klient

Wyzwanie

Luksusowa restauracja położona w sercu Gdańska oczekuje kompleksowego wsparcia w kreowaniu wizerunku oraz ekspozycji medialnej 
w kraju oraz za granicą.

Działanie

Na podstawie analizy rynku przygotowaliśmy kompleksową strategię marketingową oraz zrealizowaliśmy szerokie działania wizerunkowe, które pozwoliły nam osiągnąć założone cele.

TRUE

STRATEGIA

Znaleźć esencję

Strategię zbudowaliśmy wokół kluczowych wartości TRUE – na ludziach, którzy tworzą markę, na doświadczeniach, które na długo pozostają w pamięci i sercach gości, oraz na historii, która stoi za powstaniem miejsca, jakim jest TRUE.

Jakie były główne filary naszych działań? Skupiliśmy się na zbudowaniu spójnego wizerunku marki, który odzwierciedla jej wartości i unikalne cechy, a jednocześnie jest atrakcyjny dla docelowej grupy odbiorców.


Uwypukliliśmy autentyczność marki TRUE, jej historię i ludzi, którzy każdego dnia wkładają serce 
w to, by dostarczać gościom niezapomniane doświadczenia.


Dogłębna analiza umożliwiła nam wybór odpowiednich narzędzi marketingowych, które skutecznie zrealizowały cele wyznaczone przez klienta.

#TRUEpeople

Zespół restauracji przedstawiliśmy w roli ekspertów, dzielących się swoją wiedzą, pasją, historią 
i tajnikami profesji. Dzięki temu udało nam się skrócić dystans pomiędzy marką a odbiorcami.

#TRUEstory

Uznaliśmy, że warto ukazać ludziom restaurację od kulis, uchylając rąbka tajemnicy. Tak, by każdy mógł stać się świadkiem skomplikowanego, pełnego pasji procesu, który doprowadza do powstania finalnych kompozycji na talerzu.

#TRUEexperience

Ukazaliśmy każdy szczegół, dzięki któremu restauracja kreuje złożone doznania. Bo tak naprawdę do wyśmienitej restauracji chodzi się nie tylko w celach kulinarnych – to wieloaspektowe, unikalne doświadczenie.

TRUE

VIDEO

Content video

Produkcje wideo umożliwiły nam uchwycenie unikalnej atmosfery miejsca, podkreślając detale, które odgrywają kluczową rolę w TRUE.

TRUE

FOTO

Sesje foto

Regularnie realizowaliśmy sesje zdjęciowe, które były wykorzystywane w publikacjach na profilach Facebooka i Instagrama. W kadrach uchwyciliśmy ludzi stojących za jednym z najbardziej wyjątkowych miejsc na mapie Gdańska, pokazując ich podczas przygotowywania potraw ze składników pochodzących z najdalszych zakątków świata.

Unikalność

TRUE

SOCIAL MEDIA

Social Media

Prowadziliśmy regularną komunikację w języku polskim oraz angielskim na dwóch platformach. Każda z nich publikowała w spójnie zaprojektowanym layoucie pozwalającym wyrazić jeszcze więcej. Stały kontakt ze społecznością pozwolił nam dzielić się z Gośćmi najważniejszymi informacjami i nowościami, ale także sprawić, aby zawsze czuli, że współtworzą miejsce, jakim jest TRUE.

Instagram

Facebook

Facebook Ads

Działania reklamowe prowadzone na rynku skandynawskim pozwalały nam budować wizerunek marki TRUE poza granicami Polski. Dzięki temu w znacznym stopniu przyczyniliśmy się do wzrostu liczby rezerwacji, a także szerzenia świadomości o restauracji wśród zagranicznych konsumentów.

Sukces

TRUE

WYNIKI – MICHELIN

Rekomendacja Michelin

W 2024 restauracja TRUE trafiła do prestiżowego przewodnika Michelin. To jeden z najbardziej szanowanych rankingów w świecie gastronomii, wyróżniający restauracje za wyjątkową jakość, kreatywność i smak. To dla nas najlepsza nagroda za dotychczasową pracę.

2019


2024>

ZRÓBMY TO RAZEM

I rozwijajmy Twój biznes.