4F – Aktywizacja sprzeda偶y

KLIENT: 4F

Polska marka odzie偶y i akcesori贸w sportowych. 
Od 2008 roku oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich. 
Obecna w 30 krajach. 
Produkty dost臋pne w 500 sklepach wielomarkowych.

ZAKRES WSP脫艁PRACY:

BRANDING, POP-UP STORE, ZNAKOWANIE ZEWN臉TRZNE I WEWN臉TRZNE, LITERY 3D, LEDY SMD

WYZWANIE:

Marka sportowa poszukuje realnych odpowiedzi na tzw. spadaj膮cy footfall. Zaproponujcie i zrealizujcie dzia艂ania zwi臋kszaj膮ce sprzeda偶, wykorzystuj膮c nowoczesne i kreatywne pomys艂y. Uwaga, mamy na to 3 tygodnie.

IDEA:

Zr贸bmy pop-up store – to idea tworzenia zaskakuj膮cych, unikatowych sklep贸w dzia艂aj膮cych przez okre艣lony czas. Na Zachodzie jest to ju偶 kilkuletnia tradycja, a w Polsce jest zjawiskiem stosunkowo nowym z ogromnym potencja艂em sprzeda偶owym. Wykorzystamy do tego przestrze艅 Bulwaru Nadmorskiego w Gdyni – to najpopularniejszy trakt spacerowy w Tr贸jmie艣cie. W czasie sezonu odwiedzany przez kilkana艣cie milion贸w aktywnych przechodni贸w.

DZIA艁ANIE:

Na kilka miesi臋cy postawili艣my stoisko sezonowe. Wykonali艣my zestaw materia艂贸w brandingowych wewn臋trznych i zewn臋trznych m.in. napisy z pylonu, kolorowe ta艣my ledowe, grafiki na dibondzie, litery 3D o najwy偶szej jako艣ci itp. Zadbali艣my o odpowiedni customer exerience. 

EFEKT:

Marka 4F zyska艂a nowych klient贸w na terenie Tr贸jmiasta. 
Akcja okaza艂a si臋 jedn膮 z bardziej efektywnych dzia艂a艅 offline. 鈥嬧嬧嬧嬧嬧嬧

A co mo偶emy zrobi膰 dla Twojej marki?