KLIENT: 4F
Polska marka odzieży i akcesoriów sportowych.
Od 2008 roku oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich.
Obecna w 30 krajach.
Produkty dostępne w 500 sklepach wielomarkowych.
ZAKRES WSPÓŁPRACY:
BRANDING, POP-UP STORE, ZNAKOWANIE ZEWNĘTRZNE I WEWNĘTRZNE, LITERY 3D, LEDY SMD
WYZWANIE:
Marka sportowa poszukuje realnych odpowiedzi na tzw. spadający footfall. Zaproponujcie i zrealizujcie działania zwiększające sprzedaż, wykorzystując nowoczesne i kreatywne pomysły. Uwaga, mamy na to 3 tygodnie.
IDEA:
Zróbmy pop-up store – to idea tworzenia zaskakujących, unikatowych sklepów działających przez określony czas. Na Zachodzie jest to już kilkuletnia tradycja, a w Polsce jest zjawiskiem stosunkowo nowym z ogromnym potencjałem sprzedażowym. Wykorzystamy do tego przestrzeń Bulwaru Nadmorskiego w Gdyni – to najpopularniejszy trakt spacerowy w Trójmieście. W czasie sezonu odwiedzany przez kilkanaście milionów aktywnych przechodniów.






DZIAŁANIE:
Na kilka miesięcy postawiliśmy stoisko sezonowe. Wykonaliśmy zestaw materiałów brandingowych wewnętrznych i zewnętrznych m.in. napisy z pylonu, kolorowe taśmy ledowe, grafiki na dibondzie, litery 3D o najwyższej jakości itp. Zadbaliśmy o odpowiedni customer exerience.
EFEKT:
Marka 4F zyskała nowych klientów na terenie Trójmiasta.
Akcja okazała się jedną z bardziej efektywnych działań offline.
A co możemy zrobić dla Twojej marki?