

Klient
Deweloper działający na rynku od 30 lat, w 1991 zarejestrował oddział w Niemczech. Wielokrotnie nagradzany za profesjonalizm i stabilność finansową m.in. przez „Diamenty Forbes”.
WYZWANIE
Deweloper szukał stabilnego i rzetelnego partnera przy kompleksowej obsłudze online marketingu. Oczekiwał przygotowania solidnej strategii oraz jej wdrożenia i dalszej obsłudze.
DZIAŁANIE
Przygotowaliśmy całościową strategię obecności marki w internecie. Odpowiadamy za jej realizację oraz bieżące doradztwo strategiczne. Skupiamy się na spójności marki oraz wynikach sprzedażowych.
NARZĘDZIA / KANAŁY:


INSTAGRAM:
POSTY/
INSTA-STORIES/
VIDEO POSTY


FACEBOOK:
POSTY/
RELACJE/
ADS


RODZAJE POSTÓW:
LAYOUT BAZOWY Marki Budros
Layout bazowy – dedykowany do postów ściśle związanych z marką Budros. Także do tworzenia postów lifestylowych, informacyjnych czy promujących dewelopera.


LAYOUTY DODATKOWE związane z inwestycjami
Layouty dodatkowe dobrane są względem konkretnej inwestycji i kolorystyki zgodnej z jej key visual. Każda grafika nawiązuje do logo inwestycji, jednocześnie jest spójna z całym feedem na określonym kanale. Stworzyliśmy grupę indywidualnych kreacji, które uspójniły różnorodną kolorystykę inwestycji m.in. kreacje z aplami do postów z tekstem, lifestyle plus hasła czy kreacje prezentujące plany poszczególnych obiektów na sprzedaż.


POSTY






FILMY




POSTY




ADS












IKONY RELACJI:


FEED


POSTY


EFEKTY
Oryginalne treści, spójność oraz odpowiednia optymalizacja reklam
pozwoliła nam wygenerować najlepsze w historii marki wyniki
z działań w tych kanałach.
WSPÓŁPRACA OD LIPCA 2019 roku

