ZAINWESTUJ W SEO

Zdobądź wysokie pozycje

  • Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania i długotrwałe efekty

Całą energię poświęcamy na wypozycjonowanie najwyższej jakości słów kluczowych

  • Obniżenie kosztów ponoszonych na marketing

Im wyższa pozycja w Google, tym niższe koszty kampanii płatnych

  • Zbudujesz renomę w branży

Firmy z TOP 10 wyników Google są uznawane za godne zaufania

  • Pozyskasz nowych klientów

Wysoka pozycja działa jak atrakcyjnie wyeksponowana witryna sklepowa w ruchliwym centrum miasta

  • Audyt + Strategia SEO

W ramach współpracy stworzymy szczegółowy audyt wraz ze strategią SEO

Zapytaj o indywidualną wycenę​

Pozycjonowanie lokalne – Case Study – Branża usługowa

Pierwszym krokiem, który podjęliśmy było wykonanie szczegółowego audytu strony.

Na podstawie audytu przygotowaliśmy kompleksowy plan optymalizacji oraz rozbudowy witryny. Dostosowaliśmy witrynę do aktualnych wymogów SEO. Kolejnym etapem było wdrożenie strategii link building-owej opierającej się na pozyskiwaniu linków zewnętrznych o wysokim domain rating-u oraz URL rating-u. Wszystkie te działania spowodowały duży przyrost odwiedzin użytkowników.

DLACZEGO WARTO Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ?

Bezpośredni kontakt ze specjalistą

Cenimy stały kontakt z każdym klientem. Zawsze chętnie porozmawiamy zdalnie, jak również w naszym biurze w Gdańsku.

Treści tworzone przez profesjonalnych copywriterów i redaktorów

Dbamy o każdy detal SEO, a w szczególności stawiamy na wysokiej jakości treści.

Wszystkie usługi marketingowe w jednym miejscu

Jesteśmy agencją 360, dlatego zlecając nam inne zadania, możesz skutecznie obniżyć całkowity koszt marketingu w firmie, a działania będą realizowane szybko i spójnie.

CZYM JEST POZYCJONOWANIE STRON?


SEO (z ang. Search Engine Optimization) to jeden z najważniejszych aspektów, które należy wziąć pod uwagę przy projektowaniu strony internetowej. Jest to również jedna z najbardziej złożonych dziedzin do opanowania. Algorytmy wyszukiwarek nieustannie się zmieniają i ludziom coraz trudniej jest znaleźć treści, których szukają w Internecie.

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie strony to proces zwiększania ruchu potencjalnych klientów. W tym celu konieczne jest wykorzystanie technik SEO. Im więcej osób odwiedzi witrynę, tym więcej pieniędzy ona wygeneruje. W ten sposób, dzięki pozycjonowaniu, przedsiębiorstwa mogą zwiększyć swoje współczynniki konwersji i uzyskać lepsze wyniki z inwestycji w marketing online.

Gdy Twoja witryna wyświetla się na coraz to wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania, docierasz do coraz większej liczby osób, która chce kupić Twój produkt czy skorzystać z Twoich usług. A na tym nam głównie zależy, prawda?

Pieniądze nie znikają z rynku – właśnie zmieniają swoje miejsce!

Firmy, które w ostatnich tygodniach zainwestowały w działania online, podniosły swoją sprzedaż o 40%.

Firmy, które zdecydują się wprowadzić odpowiednią strategię, ograniczą spadki sprzedaży i zyskają przewagę konkurencyjną.

Co wchodzi w zakres obsługi

  • Audyt SEO

Dzięki audytowi SEO otrzymają Państwo cenne wskazówki na temat zmian, które warto wdrożyć w obrębie serwisu tak, aby roboty Google doceniły jego potencjał. W wykonywanym przez nas audycie zawarte są również błędy witryny oraz strategia dotycząca pozycjonowania.

  • Wewnętrzny Content Marketing

Głównie pod postacią rozwoju firmowego bloga. W ramach współpracy zobowiązujemy się do przygotowywania comiesięcznych pomysłów na nowe artykuły zoptymalizowane pod konkretne frazy kluczowe.

  • Raportowanie i monitoring

Dzięki comiesięcznym raportom zyskają Państwo wiedzę na temat wszystkich przeprowadzonych prac (w tym kompletną listę pozyskanych linków), a także uzyskanych efektów oraz listę działaniach planowanych na kolejne tygodnie.

  • Zewnętrzny Content Marketing

Publikacja artykułów sponsorowanych w serwisach zewnętrznych to jedna z najefektywniejszych metod pozyskiwania linków do strony.

  • Link building (Pozyskiwanie linków zewnętrznych)

Linki pozyskiwane są na stronach różnego rodzaju (oprócz artykułów sponsorowanych), m.in. na forach internetowych, blogach, serwisach ogłoszeniowych, katalogach stron.

  • SEO Consulting

Obsługa bieżących zapytań z zakresu pozycjonowania stron, zarówno na Państwa stronie, jak i poza nią.

Dlaczego i kiedy opłaca się SEO

Zauważalność w wyszukiwarce Google

97% polskich użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google* (dane wg StatCounter).

Istotne jest, aby Twoja witryna znalazła się jak najwyżej w przeglądarce Google. Wysoka pozycja gwarantuje najwyższy ruch na stronie, co z kolei przekłada się na sprzedaż.

SEO na dłuższą metę jest tańsze

Zalety SEO to także długotrwale rosnące efekty. Dobrze przygotowana strategia SEO może być tańsza niż inne formy reklamy w Internecie. Pierwsze pół roku to głównie inwestycja, która w porównaniu z innymi reklamami może na pierwszy rzut oka wydawać się nieopłacalna. Jeżeli jednak przetrwasz pierwszą fazę, w której głównie inwestujesz, to później docenisz te pozornie nieopłacalne działania pozycjonujące.

SEO to rentowna inwestycja

Pozycjonowanie w wielkim stopniu przekłada się na dochody firmy. SEO to inwestycja, która po odpowiednim czasie (zależnym od wielu czynników, np. od branży czy Twojego budżetu) będzie przynosić Ci znaczący zysk.

Lokalne SEO przyciągnie na stronę klientów z okolicy

Google przedstawia użytkownikom wyniki, które bazują na ich geolokalizacji.
Czasami trzeba się zastanowić, czy chcemy konkurować z firmami z całej Polski, czy skupiamy się na rynku lokalnym. Pozycjonowanie lokalne jest często tańsze i bardziej rentowne dla małych biznesów, które swoją ofertę kierują na rynek lokalny.

Pokaż się jako ekspert dzięki SEO

Jeżeli Twoja witryna znajduje się na wysokiej pozycji, to następuje większe prawdopodobieństwo, że internauci Ci zaufają. Wynika to z faktu, że ludzie wolą kupować od zaufanych sprzedawców.

ROI (ang. return on investment, zwrot z inwestycji) jest lepsze od innych reklam

ROI w działaniach SEO wyróżnia się wysokim wskaźnikiem względem innych typów reklam. Dzieje się tak dzięki długotrwałym efektom działania.

Dane wskazują

Najnowsze statystyki pochodzące z raportu WordStream’s pokazują, że najczęściej używanym źródłem e-marketingowym jest:

Ile to kosztuje?

W You’re Welcome sam decydujesz o poziomie swoich wydatków, my proponujemy budżet, jaki trzeba wydać do osiągnięcia wyznaczonego celu.

Całkowity koszt działań to Twój budżet oraz koszt naszej obsługi i opcjonalnych usług dodatkowych.

Często należy aktywować parę działań marketingowych na raz, aby osiągnąć wyznaczony cel. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z innych usług, nie ograniczajmy się do jednego kanału.

  • Google Ads
  • Social media
  • Strony internetowe

Przykładowe widełki cenowe

1. Audyt strony (jednorazowy koszt 1000 zł)

❖ Analiza budowy i stanu obecnego witryny
❖ Analiza i dobór słów kluczowych
❖ Analiza adresów URL i utworzenie nowych
❖ Wyszukanie kluczowych błędów witryny
❖ Analiza obecnych oraz utworzenie odpowiednich meta danych i nagłówków
❖ Analiza prędkości strony
❖ Utworzenie harmonogramu rozbudowy treści
❖ Analiza poprawności struktury witryny
❖ Analiza obecnych linków
❖ Rozpisanie strategii pozycjonowania (dodawanie treści, wpisów blogowych, linkowanie)

2. Optymalizacja witryny pod kątem SEO

❖ Wdrażanie wytycznych z audytu
❖ Optymalizacja witryny pod kątem prędkości
❖ Utworzenie odpowiednich meta danych
❖ Dodawanie nowych treści
❖ Tworzenie wpisów blogowych (1 wpis miesięcznie)
❖ Wdrażanie alt tagów do zdjęć
❖ Wdrożenie kodu schema org
❖ Ułożenie odpowiedniej struktury nagłówków
❖ Utworzenie wizytówki Google moja firma
❖ Wdrożenie odpowiedniej sitemapy
❖ Poprawa stopki pod kątem SEO
❖ Wdrożenie linkowania wewnętrznego

3. Pozyskiwanie linków

❖ Artykuły sponsorowane (dodatkowo płatne)
❖ Katalogi stron firm (linki NAP)
❖ Własne zaplecza do linkowania

4. Raportowanie i monitoring

❖ Ruch z organicznych wyników wyszukiwania Google
❖ Monitoring pozycji fraz
❖ Raportowanie pozyskanych linków

Maksymalna liczba pozycjonowanych fraz: do 30
Monitorowanie fraz: do 50


od 2000 zł netto/miesięcznie

1. Audyt strony (jednorazowy koszt 2000 zł)

❖ Analiza budowy i stanu obecnego witryny
❖ Analiza i dobór słów kluczowych
❖ Analiza adresów URL i utworzenie nowych
❖ Wyszukanie kluczowych błędów witryny
❖ Analiza obecnych oraz utworzenie odpowiednich meta danych i nagłówków
❖ Analiza prędkości strony
❖ Utworzenie harmonogramu rozbudowy treści
❖ Analiza poprawności struktury witryny
❖ Analiza obecnych linków
❖ Rozpisanie strategii pozycjonowania (dodawanie treści, wpisów blogowych, linkowanie)

2. Optymalizacja witryny pod kątem SEO

❖ Wdrażanie wytycznych z audytu
❖ Optymalizacja witryny pod kątem prędkości
❖ Utworzenie odpowiednich meta danych
❖ Dodawanie nowych treści
❖ Tworzenie wpisów blogowych (2 wpisy miesięcznie)
❖ Wdrażanie alt tagów do zdjęć
❖ Wdrożenie kodu schema org
❖ Ułożenie odpowiedniej struktury nagłówków
❖ Utworzenie wizytówki Google moja firma
❖ Wdrożenie odpowiedniej sitemapy
❖ Poprawa stopki pod kątem SEO
❖ Wdrożenie linkowania wewnętrznego

3. Pozyskiwanie linków

❖ Artykuły sponsorowane (dodatkowo płatne)
❖ Katalogi stron firm (linki NAP)
❖ Własne zaplecza do linkowania

4. Raportowanie i monitoring

❖ Ruch z organicznych wyników wyszukiwania Google
❖ Monitoring pozycji fraz
❖ Raportowanie pozyskanych linków

Maksymalna liczba pozycjonowanych fraz: do 50
Monitorowanie fraz: do 100

od 2500 zł netto/miesięcznie

1. Audyt strony (jednorazowy koszt 3000 zł)

❖ Analiza budowy i stanu obecnego witryny
❖ Analiza i dobór słów kluczowych
❖ Analiza adresów URL i utworzenie nowych
❖ Wyszukanie kluczowych błędów witryny
❖ Analiza obecnych oraz utworzenie odpowiednich meta danych i nagłówków
❖ Analiza prędkości strony
❖ Utworzenie harmonogramu rozbudowy treści
❖ Analiza poprawności struktury witryny
❖ Analiza obecnych linków
❖ Rozpisanie strategii pozycjonowania (dodawanie treści, wpisów blogowych, linkowanie)

2. Optymalizacja witryny pod kątem SEO

❖ Wdrażanie wytycznych z audytu
❖ Optymalizacja witryny pod kątem prędkości
❖ Utworzenie odpowiednich meta danych
❖ Dodawanie nowych treści
❖ Tworzenie wpisów blogowych (3 wpisy miesięcznie)
❖ Wdrażanie alt tagów do zdjęć
❖ Wdrożenie kodu schema org
❖ Ułożenie odpowiedniej struktury nagłówków
❖ Utworzenie wizytówki Google moja firma
❖ Wdrożenie odpowiedniej sitemapy
❖ Poprawa stopki pod kątem SEO
❖ Wdrożenie linkowania wewnętrznego

3. Pozyskiwanie linków

❖ Artykuły sponsorowane (dodatkowo płatne)
❖ Katalogi stron firm (linki NAP)
❖ Własne zaplecza do linkowania

4. Raportowanie i monitoring

❖ Ruch z organicznych wyników wyszukiwania Google
❖ Monitoring pozycji fraz
❖ Raportowanie pozyskanych linków

Maksymalna liczba pozycjonowanych fraz: do 100
Monitorowanie fraz: do 200

od 3500 zł netto/miesięcznie

❖ Analiza budowy i stanu obecnego witryny
❖ Analiza i dobór słów kluczowych
❖ Analiza adresów URL i utworzenie nowych
❖ Wyszukanie kluczowych błędów witryny
❖ Analiza obecnych oraz utworzenie odpowiednich meta danych i nagłówków
❖ Analiza prędkości strony
❖ Utworzenie harmonogramu rozbudowy treści
❖ Analiza poprawności struktury witryny
❖ Analiza obecnych linków
❖ Rozpisanie strategii pozycjonowania (dodawanie treści, wpisów blogowych, linkowanie)

Audyt strony od 1000 zł do 4000 zł

Programy, z których korzystamy

Opinie naszych Klientów

KILKA SŁÓW O AGENCJI

Jesteśmy agencją odpowiadającą na każdą potrzebę marketingową (agencja full-service). Działamy na rynku trójmiejskim od 2014. Pracujemy z Klientami długofalowo jako zewnętrzny dział marketingu (outsourcing marketing). Celem działań jest stworzenie jak najlepszej pozycji rynkowej naszego Klienta, co bezpośrednio przekłada się na jego wyniki. Analizujemy firmę, produkt, otoczenie rynkowe, tworzymy strategię i plan działań zmierzających do osiągnięcia wyznaczonego celu. Następnie zajmujemy się ich realizacją, kontrolą wyników działań, ewentualną ich modyfikacją i reakcją na zmieniające się warunki rynkowe. Nasza współpraca z Klientami obejmuje najczęściej pełen zakres usług marketingowych w rozliczeniu godzinowym. Zebraliśmy zespół piętnastu specjalistów i stale rośniemy.

PYTANIA KLIENTÓW

Zawsze podpisujemy umowę na czas nieokreślony. Mamy nadzieję, że nasza współpraca może trwać wiele lat. Wierzymy, że takie podejście tworzy partnerstwo.

Wiele agencji usuwa utworzone wcześniej linki zewnętrzne. My takim działaniom mówimy stanowcze nie! Skoro zapłaciłeś za nasze usługi i pracę, to dlaczego mielibyśmy cokolwiek usuwać?

Nie martw się, nie ma u nas żadnych kar umownych. Nie będzie też żadnych ukrytych kosztów. Nawet jeśli pojawi się możliwość wydania większej gotówki, np. inne działania związane z artykułami sponsorowanymi, poinformujemy Cię z wyprzedzeniem. Ostatecznie to od Ciebie zależy, czy wydasz więcej pieniędzy.

Działamy na rynku od 2014 roku. Nasi specjaliści od SEO przerobili już setki stron internetowych.

SEO to nie wszystko! W naszej agencji działamy kompleksowo.

  • STRATEGIE MARKETINGOWE
  • KAMPANIE GOOGLE ADS
  • SOCIAL MEDIA
  • INFLUENCER MARKETING
  • PROJEKTOWANIE STRON WWW