Szeroko komentowana w mediach kampania dla marki Bing. A co!

Agencja na zlecenie Orbico Toys przygotowa艂a z sukcesem wiosenn膮 kampani臋 dla marki Bing. To ju偶 6. kampania realizowana przez agencj臋 dla cudownego czarnego Bing Bunny.  


Kim jest Bing?


Znany przedszkolakom Bing jest trzyletnim bohaterem, niezwykle ciekawym 艣wiata. Przygody Binga w bajkach przypominaj膮 codzienno艣膰 dzieci w wieku przedszkolnym.
Bajka emitowana na kana艂ach Puls2 oraz MiniMini+ zdecydowanie podbi艂a serca polskich maluch贸w. Historie z bajki s膮 niezwykle inspiruj膮ce i pomagaj膮 dzieciom radzi膰 sobie z codzienno艣ci膮.


Jeste艣my dumni, 偶e jako agencja mo偶emy wspiera膰 mark臋 Bing, kt贸ra tak pozytywnie wp艂ywa na dzieci w ca艂ej Polsce. Z pewno艣ci膮 wiele z nich wychowa si臋 na przygodach tych przemi艂ych bohater贸w, kt贸rzy b臋d膮 cz臋艣ci膮 ich dzieci艅stwa. Bajka ma bardzo terapeutyczny wp艂yw i jest 艣wietn膮 alternatyw膮 dla innych, cz臋sto mniej wnosz膮cych w 偶ycie dzieci bajek 鈥 podsumowa艂a Agnieszka Kulinkowska, CEO Agencji You鈥檙e Welcome.


Wiosenna kampania i szum w mediach


Przy wiosennej akcji reklamowej Binga agencja wykorzysta艂a wiele kana艂贸w dotarcia do mi艂o艣nik贸w tej bajki.
Kampania realizowana by艂a m.in. za po艣rednictwem znanych w Polsce influencer贸w tj.


Anitaczylija

znana z programu 鈥炁歭ub od pierwszego wejrzenia鈥 emitowanego na TVN,


Ania Bardowska

znana z programu 鈥濺olnik szuka 偶ony鈥 emitowanego  w TVP,


Joanna Banaszewska

za艂o偶ycielka Instacademy,


Agnieszka Kaczorowska

polska tancerka, choreografka, aktorka i prezenterka telewizyjna,


Olga Frycz

polska aktorka, trzykrotnie nominowana do Or艂贸w,

Adrian_Szz

m膮偶 Anity Szyd艂owskiej,

Ida Nowakowska

polska tancerka, aktorka znana m.in. z filmu 鈥濻ala Samob贸jc贸w鈥,  okrzykni臋ta najbardziej ameryka艅sk膮 twarz膮 w polskiej Telewizji Publicznej,

To w艂a艣nie na rzecz publikacji Idy Nowakowskiej media opublikowa艂y i opisa艂y kampani臋.
Publikacje ukaza艂y si臋 na m.in. na portalach i mediach spo艂eczno艣ciowych:

Pomponik

JastrzabPost

Onet Plejada

Ida opublikowa艂a na swoim profilu niezwykle wzruszaj膮cy film, w kt贸rym pokaza艂a swojego synka Maxa. Na nagraniu widzimy, jak w przeuroczy spos贸b mama z synkiem bawi膮 si臋 nowym 艣piewaj膮cym Bingusiem. 艢miech synka rozczuli艂 serca fan贸w Idy. Post skomentowa艂y tak偶e Patrycja Kazadi, Marcelina Zawadzka czy Marina 艁uczenko-Szcz臋sna.  


Tym razem w kampanii postawili艣my na osobowo艣ci ze 艣wiata telewizji, kt贸re na swoich profilach zbudowa艂y zaanga偶owan膮 spo艂eczno艣膰, a ich codzienno艣膰 zwi膮zana jest r贸wnie偶 z rodzicielstwem. G艂贸wnym kana艂em komunikacji by艂 Instagram. Nie ograniczali艣my tw贸rc贸w, zale偶a艂o nam na tym, by zabawki naturalnie wpisa艂y si臋 w ich dotychczasowy content. Naturalno艣膰 i pozytywne emocje poruszy艂y internaut贸w 鈥 komentuje Barbara Siwerska, Project Manager w Agencji You鈥檙e Welcome odpowiedzialna za koordynacj臋 kampanii.

Dzia艂ania agencji obejmowa艂y tak偶e emisj臋 reklam nowych produkt贸w Bing na TVP ABC oraz stacjach z grupy Polsat Media: Puls 2, BBC Cbeebies, Polsat JimJam, Cartoon Network, Boomerang, DaVinci. Dotychczasowe kampanie wielokrotnie wykaza艂y, 偶e odpowiedni dob贸r tw贸rc贸w i kana艂贸w przy kampanii z influencerami, jest kluczowym czynnikiem wp艂ywaj膮cym na powodzenie ca艂ej akcji. Agencja wraz z dystrybutorem planuj膮 kolejne dzia艂ania wspieraj膮ce rozw贸j marki Bing na rynku polskim.