Szeroko komentowana w mediach kampania dla marki Bing. A co!

Agencja na zlecenie Orbico Toys przygotowała z sukcesem wiosenną kampanię dla marki Bing. To już 6. kampania realizowana przez agencję dla cudownego czarnego Bing Bunny.  


Kim jest Bing?


Znany przedszkolakom Bing jest trzyletnim bohaterem, niezwykle ciekawym świata. Przygody Binga w bajkach przypominają codzienność dzieci w wieku przedszkolnym.
Bajka emitowana na kanałach Puls2 oraz MiniMini+ zdecydowanie podbiła serca polskich maluchów. Historie z bajki są niezwykle inspirujące i pomagają dzieciom radzić sobie z codziennością.


Jesteśmy dumni, że jako agencja możemy wspierać markę Bing, która tak pozytywnie wpływa na dzieci w całej Polsce. Z pewnością wiele z nich wychowa się na przygodach tych przemiłych bohaterów, którzy będą częścią ich dzieciństwa. Bajka ma bardzo terapeutyczny wpływ i jest świetną alternatywą dla innych, często mniej wnoszących w życie dzieci bajek – podsumowała Agnieszka Kulinkowska, CEO Agencji You’re Welcome.


Wiosenna kampania i szum w mediach


Przy wiosennej akcji reklamowej Binga agencja wykorzystała wiele kanałów dotarcia do miłośników tej bajki.
Kampania realizowana była m.in. za pośrednictwem znanych w Polsce influencerów tj.


Anitaczylija

znana z programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” emitowanego na TVN,


Ania Bardowska

znana z programu „Rolnik szuka żony” emitowanego  w TVP,


Joanna Banaszewska

założycielka Instacademy,


Agnieszka Kaczorowska

polska tancerka, choreografka, aktorka i prezenterka telewizyjna,


Olga Frycz

polska aktorka, trzykrotnie nominowana do Orłów,

Adrian_Szz

mąż Anity Szydłowskiej,

Ida Nowakowska

polska tancerka, aktorka znana m.in. z filmu „Sala Samobójców”,  okrzyknięta najbardziej amerykańską twarzą w polskiej Telewizji Publicznej,

To właśnie na rzecz publikacji Idy Nowakowskiej media opublikowały i opisały kampanię.
Publikacje ukazały się na m.in. na portalach i mediach społecznościowych:

Pomponik

JastrzabPost

Onet Plejada

Ida opublikowała na swoim profilu niezwykle wzruszający film, w którym pokazała swojego synka Maxa. Na nagraniu widzimy, jak w przeuroczy sposób mama z synkiem bawią się nowym śpiewającym Bingusiem. Śmiech synka rozczulił serca fanów Idy. Post skomentowały także Patrycja Kazadi, Marcelina Zawadzka czy Marina Łuczenko-Szczęsna.  


Tym razem w kampanii postawiliśmy na osobowości ze świata telewizji, które na swoich profilach zbudowały zaangażowaną społeczność, a ich codzienność związana jest również z rodzicielstwem. Głównym kanałem komunikacji był Instagram. Nie ograniczaliśmy twórców, zależało nam na tym, by zabawki naturalnie wpisały się w ich dotychczasowy content. Naturalność i pozytywne emocje poruszyły internautów – komentuje Barbara Siwerska, Project Manager w Agencji You’re Welcome odpowiedzialna za koordynację kampanii.

Działania agencji obejmowały także emisję reklam nowych produktów Bing na TVP ABC oraz stacjach z grupy Polsat Media: Puls 2, BBC Cbeebies, Polsat JimJam, Cartoon Network, Boomerang, DaVinci. Dotychczasowe kampanie wielokrotnie wykazały, że odpowiedni dobór twórców i kanałów przy kampanii z influencerami, jest kluczowym czynnikiem wpływającym na powodzenie całej akcji. Agencja wraz z dystrybutorem planują kolejne działania wspierające rozwój marki Bing na rynku polskim.