Kampania dla Barbie Głowy

Piękny marketing Barbie Głowy

Brand

Wyzwanie

W okresie świątecznym wielu rodziców zastanawia się, co wybrać na prezent. Opracujcie kampanię, dzięki której z półek znikną produkty z serii Barbie Głowy.

Działanie

Stworzyliśmy kampanię z wykorzystaniem najbardziej efektywnościowych narzędzi. Przekaz wzmocniliśmy publikacjami u najbardziej wpływowych influencerów toys.

reklama barbie głowy

BARBIE

KAMPANIA

Fun dla mum & daughter

Do współpracy zaprosiliśmy twórców, którzy otaczają się pięknymi rzeczami i z tego właśnie są rozpoznawalni.
Autorytet wzbudzany przez twórców, pomógł przedstawić inny sposób zabawy z wykorzystaniem elementów beauty.


Dzięki odpowiednio dobranym formatom, odbiorcy zostali zaangażowani przez swoich internetowych idoli do wspólnej zabawy. Zabawa z mamusiami w malowanie, okazała się fajną formą spędzania czasu.

Z badań wynika, że częstą formą spędzania czasu mam z córkami są shoppingi czy wspólne malowanie. Każdy wie, że mamy z córkami mają czasem „babski wypad” na zakupy.
Czemu zatem nie zabawić się wspólne w malowanie
i czesanie, spędzając razem babski czas!

marketing barbie głowy influencerka

BARBIE

OBSŁUGA GRAFICZNA

Layouty marketplace

Elementem kampanii były również liczne layouty przygotowane na potrzeby sprzedaży produktów w sieci. Byliśmy odpowiedzialni za implementację oraz obsługę graficzną produktów do sieci.  


BARBIE

PERFORMANCE

Facebook Ads

Dotarliśmy do 60 tysięcy aktywnych użytkowników.

Na podstawie prowadzonych przez nas kampanii przedświątecznych, gdzie głównym asortymentem są produkty prezentowe, widzieliśmy, że zdecydowana większość współczynnika konwersji generowana jest za pośrednictwem reklam prowadzonych na Facebooku.

FB jest kanałem, który zrzesza różne grupy i rozumie ich zachowania, dzięki czemu precyzyjnie wyselekcjonowaliśmy pasujący target klientów. 

marketing dla marbie reklama

BARBIE

INFLUENCER MARKETING

3,8 mln zasięgu

Różane współprace

Influencer marketing był przy tej kampanii oczywistą opcją.

Do współpracy zaprosiliśmy twórców, którzy uwielbiają pink, kosmetyki i mają małe obserwatorki, które również lubią się malować. Autorytet wzbudzany przez wybrane osoby pomógł dotrzeć z produktami do fanek kolorowych kosmetyków.

Publikacje influencerów za pośrednictwem Tik Toka, Instagrama oraz Facebooka angażowały odbiorców oraz opowiadały o kampanii i produktach.

Która kobieta nie lubi różu, fryzjera i kosmetyków!? Całą zabawę mogliście obserwować w publikacjach znanych twórców mediów społecznościowych. Dzięki angażującym i viralowym treściom zasięg publikacji Twórców przerósł nasze estymacje dwukrotnie.

BARBIE

GOOGLE ADS

0,4 miliona wyświetleń

BARBIE

WYNIKI

Wyniki
współpracy

W trakcie trwania kampanii oraz po jej zakończeniu, zaobserwowaliśmy znaczący wzrost liczby wyszukań na frazy Barbie Głowy. Kilkadziesiąt tysięcy komentarzy pod publikacjami influencerów oraz postami social media pokazało, że odbiorcy uważają, że Barbie Głowy to idealne produkty na prezenty dla mamy i córki.

ZASIĘG KAMPANII

3,8 MLN

Łączny zasięg
kampanii
przekroczył założenia
– nie budżet. 😉

WZROST WYSZUKAŃ

+280%

Wzrost wyszukań
barbie głowy – prezent.

Średni ER

19,7%

Średnie zaangażowanie
odbiorców przy publikacjach.

ZAKŁADANA
REALIZACJA KAMPANII

212%

Zakładane KPI kampanii
przekroczone!

2020


>