Kampania dla Barbie Głowy
Piękny marketing Barbie Głowy
Brand
Wyzwanie
W okresie świątecznym wielu rodziców zastanawia się, co wybrać na prezent. Opracujcie kampanię, dzięki której z półek znikną produkty z serii Barbie Głowy.
Działanie
Stworzyliśmy kampanię z wykorzystaniem najbardziej efektywnościowych narzędzi. Przekaz wzmocniliśmy publikacjami u najbardziej wpływowych influencerów toys.
Kompetencje
BARBIE
KAMPANIA
Fun dla mum & daughter
Do współpracy zaprosiliśmy twórców, którzy otaczają się pięknymi rzeczami i z tego właśnie są rozpoznawalni.
Autorytet wzbudzany przez twórców, pomógł przedstawić inny sposób zabawy z wykorzystaniem elementów beauty.
Dzięki odpowiednio dobranym formatom, odbiorcy zostali zaangażowani przez swoich internetowych idoli do wspólnej zabawy. Zabawa z mamusiami w malowanie, okazała się fajną formą spędzania czasu.
Z badań wynika, że częstą formą spędzania czasu mam z córkami są shoppingi czy wspólne malowanie. Każdy wie, że mamy z córkami mają czasem „babski wypad” na zakupy.
Czemu zatem nie zabawić się wspólne w malowanie
i czesanie, spędzając razem babski czas!
BARBIE
OBSŁUGA GRAFICZNA
Layouty marketplace
Elementem kampanii były również liczne layouty przygotowane na potrzeby sprzedaży produktów w sieci. Byliśmy odpowiedzialni za implementację oraz obsługę graficzną produktów do sieci.
BARBIE
PERFORMANCE
Facebook Ads
Dotarliśmy do 60 tysięcy aktywnych użytkowników.
Na podstawie prowadzonych przez nas kampanii przedświątecznych, gdzie głównym asortymentem są produkty prezentowe, widzieliśmy, że zdecydowana większość współczynnika konwersji generowana jest za pośrednictwem reklam prowadzonych na Facebooku.
FB jest kanałem, który zrzesza różne grupy i rozumie ich zachowania, dzięki czemu precyzyjnie wyselekcjonowaliśmy pasujący target klientów.
BARBIE
INFLUENCER MARKETING
3,8 mln zasięgu
Różane współprace
Influencer marketing był przy tej kampanii oczywistą opcją.
Do współpracy zaprosiliśmy twórców, którzy uwielbiają pink, kosmetyki i mają małe obserwatorki, które również lubią się malować. Autorytet wzbudzany przez wybrane osoby pomógł dotrzeć z produktami do fanek kolorowych kosmetyków.
Publikacje influencerów za pośrednictwem Tik Toka, Instagrama oraz Facebooka angażowały odbiorców oraz opowiadały o kampanii i produktach.
Która kobieta nie lubi różu, fryzjera i kosmetyków!? Całą zabawę mogliście obserwować w publikacjach znanych twórców mediów społecznościowych. Dzięki angażującym i viralowym treściom zasięg publikacji Twórców przerósł nasze estymacje dwukrotnie.
BARBIE
GOOGLE ADS
0,4 miliona wyświetleń
BARBIE
WYNIKI
Wyniki
współpracy
W trakcie trwania kampanii oraz po jej zakończeniu, zaobserwowaliśmy znaczący wzrost liczby wyszukań na frazy Barbie Głowy. Kilkadziesiąt tysięcy komentarzy pod publikacjami influencerów oraz postami social media pokazało, że odbiorcy uważają, że Barbie Głowy to idealne produkty na prezenty dla mamy i córki.
ZASIĘG KAMPANII
3,8 MLN
Łączny zasięg
kampanii
przekroczył założenia
– nie budżet. 😉
WZROST WYSZUKAŃ
+280%
Wzrost wyszukań
barbie głowy – prezent.
Średni ER
19,7%
Średnie zaangażowanie
odbiorców przy publikacjach.
ZAKŁADANA
REALIZACJA KAMPANII
212%
Zakładane KPI kampanii
przekroczone!
2020
>