Kompleksowa obsługa galerii

Mówić głosem kobiet

Klient

Wyzwanie

Zadaniem agencji było stworzenie spójnego i współczesnego wizerunku marki Madison, wokół którego w dalszej kolejności będą koncentrowały się aktywacje konsumenckie.

Działanie

Stworzyliśmy nową strategię komunikacji marki, która skupia się na dobrostanie kobiet, odpowiada na ich potrzeby i znosi stereotypy. Opracowaliśmy koncepty eventów, które umożliwiają kobietom rozwój i poruszają wartościowe dla nich tematy. Zajęliśmy się kompleksowo obsługą marketingową.

MADISON

STRATEGIA KOMUNIKACJI

Strategia komunikacji

Galeria Madison znajduje się w samym sercu Gdańska Głównego, posiada szeroką gamę usług – od mody przez zdrowie, na ofercie gastronomicznej kończąc. Jest to miejsce od wielu lat zakorzenione w tkance miejskiej i bliskie lokalnym mieszkańcom oraz turystom odwiedzającym Gdańsk.

Postanowiliśmy wykorzystać największe atuty tego miejsca – wielofunkcyjność oraz kameralność – i skoncentrować się na komunikacji ukierunkowanej na kobiety.

Tak powstał koncept kreatywny Kobiety Kobietom. Galeria Madison stała się miejscem, które odpowiada na kobiece potrzeby, tworzy dla nich bezpieczną strefę komfortu oraz umożliwia im twórczy rozwój w wielu dziedzinach.

Kobiety kobietom

MADISON

OBSŁUGA GRAFICZNA

Key visual

Nowa koncepcja komunikacyjna wymagała odświeżenia key visual marki, zgodnie z którym realizowane były dalsze działania. Zajęliśmy się tym tematem kompleksowo. Koncepcja wizualna bazowała na komplementarności wielodzielnej konstrukcji logo Galerii Madison z różnorodnością kobiet, które odwiedzają to miejsce. W myśl powyższego powstało key visual oraz layouty. Stała obsługa graficzna obejmowała kompleksową realizację projektów digital, indor oraz OOH.

MADISON

EVENTY

Kobiety Kobietom

Dalszym punktem było stworzenie koncepcji eventów, które mogły wykorzystać bogatą ofertę Galerii Madison i zachęcić kobiety do odwiedzenia obiektu oraz skorzystania z usług oferowanych przez obecnych w nim najemców.

Czas na Nas

Jednym z eventów był cykl spotkań Czas na Nas. Celem było stworzenie przestrzeni, w której kobiety poczują się zaopiekowane.

Stworzono specjalne strefy tematyczne, oparte na potencjale ofertowym kryjącym się w Galerii Madison, a także panele informacyjne, które wnosiły wartość merytoryczną w spotkania.

Eventy dotyczyły takich tematów jak zdrowie, uroda, moda i relaks i były współrealizowane z najemcami centrum handlowego.

#SWAP

Kolejnym przykładem cyklicznego eventu integrującego kobiecą społeczność była akcja, podczas której uczestniczki mogły wymieniać się ze sobą ubraniami, biżuterią oraz wszelkimi rzeczami, które były już dla nich zbędne. Wszystko w myśl filozofii #zerowaste oraz dobrze spędzonego czasu w babskim gronie.

Warsztaty makijażu

Wiele kobiet czerpie radość z wykonywania makijażu, a jakby zrobić to pod okiem profesjonalnej makijażystki? Do prowadzenia cyklicznych warsztatów grupowych, połączonych z pokazem, została zaproszona make-up artist Angelika Ryszewska.

W pierwszej kolejności zrealizowaliśmy teaser o nazwie Metamorfozy. Prowadząca proponowała w nim spotkanym na terenie Galerii Madison kobietom szybkie metamorfozy makijażowe. Wręczaliśmy także zaproszenia na nadchodzące wydarzenie. Następujące po teaserze wydarzenia warsztatowe odbyły się pod kilkoma tematami przewodnimi – makijażu świątecznego, jesiennego czy podstaw makijażowych. Na każdą uczestniczkę czekał także darmowy zestaw kosmetyków
polskiej marki Wibo.

MADISON

SOCIAL MEDIA

Social Media

Działania w mediach społecznościowych rozpoczęliśmy od stworzenia strategii komunikacyjnej, według której prowadziliśmy dalsze kroki. Postanowiliśmy wykorzystać potencjał TikTok’a oraz Instagrama i zadbaliśmy o to, by treści były atrakcyjne dla klientów i miały wartość pro-sale.

Layouty

Zajęliśmy się cyklicznym planowaniem, tworzeniem oraz publikowaniem contentu. W ramach działań SoMe na bieżąco komunikowaliśmy potencjalnym klientkom galerii atrakcyjną ofertę tego miejsca oraz nadchodzące wydarzenia. Realizowaliśmy także relacje z eventów, które następnie publikowaliśmy w mediach społecznościowych Galerii Madison.

MADISON

PERFORMANCE

Performance

Działania organiczne wzmacnialiśmy efektywną reklamą digital. Prowadziliśmy ją w kanałach Meta Ads, TikTok Ads oraz Google Ads.

Działania miały charakter lokalny. Zależało nam na budowaniu rozpoznawalności Galerii Madison jako miejsca, które dba o kobiety.

Zwiększaliśmy także tym sposobem zasięg akcji promocyjnych i eventowych, które przyciągały klientów do centrum handlowego. Dzięki konsekwentnemu budowaniu lojalności udało się nam ten cel osiągnąć.

 


Facebook Ads

Tik Tok Ads

Instagram

MADISON

INFLUENCER MARKETING

Influencer
marketing

Zasięg poszczególnych eventów zwiększaliśmy również współpracą z lokalnymi influencerami. Dzięki zintegrowanym działaniom świadomościowym mogliśmy w pełni wykorzystać potencjał dotarcia do potencjalnego klienta.

MADISON

WYNIKI

Wyniki
współpracy

Dzięki odpowiedniej koordynacji działań oraz dobrze przemyślanej strategii komunikacji Galeria Madison zyskała nowy wizerunek, co przełożyło się na wyniki sprzedażowe oraz zainteresowanie potencjalnych klientów obiektem.

GODZIN PROJEKTOWYCH

832 h

Ilość godzin poświęconych
na zrealizowanie projektu

ZASIĘG GOOGLE ADS

895 tys.

Średni miesięczny zasięg
kampanii w Google Ads
w 2023 roku.

ZASIĘG TIKTOK

1,1 mln

Rekordowy zasięg wybranego
materiału na TikTok’u.

KONWERSJI

157 tys.

Łączna liczba konwersji
Google Ads typu
„Store visits” w 2023.

2019


2023>