kampania #chcęsiętyledowiedzieć

Viralowe zestawy w kampanii edu

Brand

Wyzwanie

Pokażcie, że zestawy edukacyjne od National Geographic nie są stworzone wyłącznie dla dzieci, ale jest to produkt łączący pokolenia. Różnorodność zabawek sprawia, że edukują nie tylko najmłodszych, ale również dorosłych.

Działanie

Stworzyliśmy ogólnopolską kampanię #chcęsiętyledowiedzieć, opartą na influencerach, których domeną jest wkręcanie w naukę każdego zapaleńca bez względu na wiek. Przekaz wzmocniliśmy licznymi działaniami w SoMe Ads.

viral marketing National Geographic

NATIONAL GEOGRAPHIC

KAMPANIA

Big Idea

Nauka przez odkrywanie

Do współpracy zaprosiliśmy twórców, dla których poznawanie, doświadczanie oraz ciekawość są codziennością.
Autorytet wzbudzany przez twórców pomógł popularyzować naukę w ciekawy sposób.

Kampania #chcęsiętyledowiedzieć, bazowała na influencerach, którzy potrafią pokazać dynamicznie naukę podczas zabawy.
Dzięki odpowiednio dobranym formatom odbiorcy zostali zaangażowani przez swoich internetowych idoli do wspólnej zabawy. W kampanii wykorzystaliśmy najbardziej wpływowe osoby w temacie nauki w Polsce!

Wykorzystaliśmy wiedzę i doświadczenie, opierając się na danych oraz partnerskiej współpracy z klientem, aby opracować ponadczasowe big idea kampanii dla marki. Rozwiązanie okazało się skuteczne, a kampania zyskała ogromne zainteresowanie wśród konsumentów, co przyczyniło się do jej sukcesu oraz kolejnych edycji kampanii, które również realizowaliśmy. Treści stały się viralem oraz wywoływały duże zaangażowanie.

viral marketing nat geo

NATIONAL GEOGRAPHIC

OBSŁUGA GRAFICZNA

Layouty SoMe

Przygotowaliśmy layouty, pasujące do całości marki National Geographic, ale również wyróżniające się hasłem naszej kampanii. Pakiet grafik przedstawiający zestawy edukacyjne został opublikowany na Social Mediach. 


Facebook Ads

Dotarliśmy do 400 tysięcy aktywnych użytkowników.

Kreacje reklamowe w formie wideo oraz grafik prezentowały zestawy National Geographic oraz hasło kampanii #chcęsiętyledowiedzieć. Ruch z reklam kierowaliśmy na wybranych retailerów, którzy posiadali w swojej ofercie zestawy edukacyjne. 

national geographic media społecznościowe

NATIONAL GEOGRAPHIC

INFLUENCER MARKETING

1,6 mln zasięgu

Efektywne współprace

Influencer marketing był kontynuacją działań z pierwszego półrocza.

Do współpracy zaprosiliśmy twórców, dla których poznawanie, doświadczanie oraz ciekawość świata są niezbędnymi elementami codzienności. Autorytet wzbudzany przez wybrane osoby pomógł w popularyzowaniu nauki nie tylko pośród najmłodszych, ale również dorosłych.

Publikacje influencerów za pośrednictwem Tik Toka, Instagrama oraz Facebooka angażowały odbiorców oraz opowiadały o kampanii
i produktach.

Eksperymenty, zabawa, podróże, ciekawostki i wiele innych mogliście obserwować w publikacjach  znanych twarzy mediów społecznościowych. Dzięki angażującym i viralowym treściom zasięg publikacji Twórców przerósł nasze estymacje dwukrotnie.

Reactions

NATIONAL GEOGRAPHIC

WYNIKI

Wyniki
współpracy

W trakcie trwania kampanii oraz po jej zakończeniu, zaobserwowaliśmy znaczący wzrost liczby wyszukań związanych z zabawkami National Geographic. Ponad pół tysiąca komentarzy pod publikacjami influencerów oraz postami social media pokazało, że odbiorcy uważają, że zestawy National Geographic to produkty idealne dla dzieci oraz dorosłych.

WZROST WYSZUKAŃ

+1500%

Wzrost wyszukań frazy
national geographic wulkan.

WZROST WYSZUKAŃ

+333%

Wzrost wyszukań
frazy national
geographic kalendarz
adwentowy.

WZROST WYSZUKAŃ

+250%

Wzrost wyszukań frazy
national geographic
zestawy.

ZAKŁADANA
REALIZACJA KAMPANII

317%

Zakładane KPI kampanii
przekroczone!

2019


2023 >