Wprowadzenie marki na polski rynek
Zwiększamy udział w rynku
Klient
Wyzwanie
Marka rozpoznawalna w innych częściach Europy chce znaleźć się w czołówce polskiej w kategorii infant. Naszym zadaniem było wprowadzić ją do sprzedaży i świadomości odbiorców.
Działanie
Zaprojektowaliśmy i zakodowaliśmy e-commerce marki. Opracowaliśmy strategię komunikacji w Social Mediach, którą wdrożyliśmy. Zadbaliśmy o szeroką promocję, by zbudować społeczność wokół marki. Opracowaliśmy media plany wraz z poprowadzeniem biura prasowego marki.
Kompetencje
NUNA
KREACJA
Kreacja
i obsługa Social Media
Zaprojektowaliśmy nowoczesny Feed kanałów marki Nuna.
Stworzyliśmy nowe ikony i # dedykowane nowym kategoriom postów. Do promocji wykorzystaliśmy lifestyle, formaty video, content stworzony przez influencerów na zlecenie Nuna, porady i opinie o produktach.
W trakcie obsługi Instagram wprowadził nowe formaty (rolki), które także wprowadziliśmy do naszego stałego layoutu.
Marka Nuna powierzyła nam pełną komunikację na kanałach Facebook i Instagram. Na początku współpracy przygotowaliśmy strategię obecności i sprzedaży marki w SM. Wypracowaliśmy zestaw autorskich ikon.
NUNA
CONTENT
Content infant
Niektórzy sądzą, że to detale stanowią o całości, my również się z tym zgadzamy i ich nie pominęliśmy. Dobrze przygotowane i dostosowane grafiki podbijają wartość marki.
Motion
Nowoczesne marki, chcą być w ruchu! W ramach współpracy przygotowaliśmy również liczne animacje na potrzeby komunikacji w SoMe.
Motion
NUNA
WEB DESIGN/WEB DEVELOPMENT
Oficjalny
E-commerce marki
Dzięki prawidłowo i atrakcyjnie zaprojektowanej stronie, marka w ciągu kilku miesięcy zyskała nowych odbiorców
z ruchu organicznego. Oficjalna strona marki Nuna została
zaprojektowana zgodnie z SEO, UX, UI oraz identyfikacja globalną marki. Ważnym elementem strony był moduł, dzięki któremu każdy może znaleźć retailera, który posiada wyszukiwane produkty w swojej ofercie. Byliśmy również odpowiedzialni za przygotowanie contentu strony oraz jej wersji mobile.
NUNA
PR
Dobry PR
i biuro prasowe
Dzięki odpowiednio opracowanym planom mediowym oraz ścisłej współpracy z mediami, marka szybko zyskała zainteresowanie w branży. Przygotowaliśmy wiele materiałów do publikacji na branżowych portalach i w magazynach drukowanych. Realizowaliśmy założoną strategię, pozostając w stałym kontakcie z dziennikarzami z branży. To przyniosło wartościowe, bezpłatne publikacje w mediach skierowanych do naszych odbiorców. Stała wysyłka komunikatów prasowych i prowadzenie biura prasowego przyczyniło się do zakładanej rozpoznawalności.
NUNA
OBSŁUGA SOME I ADS
Facebook Ads
Marka Nuna powierzyła nam pełną komunikację na kanałach Facebook i Instagram. Na początku współpracy przygotowaliśmy strategię obecności i sprzedaży
marki w SM.
W ciagu 2 miesięcy wdrożyliśmy założenia, w ramach których uwzględniliśmy także konfigurację sklepu oraz prowadzenie stałych kampanii na koncie reklamowym.
Dzięki temu marka Nuna w krótkim czasie zyskała nowych odbiorców i wzrost zainteresowania produktami w sklepach retailerów.
NUNA
WYNIKI
Wyniki
współpracy
Po roku współpracy z agencja, marka zyskała nowy wizerunek w sieci, zwiekszyła dotarcie do potencjalnych odbiorców z informacja o produktach. Zyskała nowych klientów i zwiekszyła sprzedaż w Polsce. Klient jest zadowolony z działań, dzięki temu poszerzamy stopniowo zakres naszej współpracy, wspierając markę w rozwoju
w nowych obszarach.
Ekwiwalent MEDIOWY
24 tys.
Średni ekwiwalent mediowy
z działań PR mies.
ZASIĘG KAMPANII
180 tys.
Średni generowany zasięg kampanii miesięcznie.
RUCH Z SEO
300%
Wzrost ruchu organicznego średniomiesięcznie po działaniach SEO.
LICZBA WYŚWIETLEŃ FB
0,5 MLN
Średnia liczba wyświetleń
postów Nuna PL.
2020
2022