Wprowadzenie marki na polski rynek

Zwiększamy udział w rynku

Klient

Wyzwanie

Marka rozpoznawalna w innych częściach Europy chce znaleźć się w czołówce polskiej w kategorii infant. Naszym zadaniem było wprowadzić ją do sprzedaży i świadomości odbiorców.

Działanie

Zaprojektowaliśmy i zakodowaliśmy e-commerce marki. Opracowaliśmy strategię komunikacji w Social Mediach, którą wdrożyliśmy. Zadbaliśmy o szeroką promocję, by zbudować społeczność wokół marki. Opracowaliśmy media plany wraz z poprowadzeniem biura prasowego marki.

nuna merketing e-commerce

NUNA

KREACJA

Kreacja
i obsługa Social Media

nuna influencer marketing
e-commere marketing
social media e-commerce

Zaprojektowaliśmy nowoczesny Feed kanałów marki Nuna.

Stworzyliśmy nowe ikony i # dedykowane nowym kategoriom postów. Do promocji wykorzystaliśmy lifestyle, formaty video, content stworzony przez influencerów na zlecenie Nuna, porady i opinie o produktach.
W trakcie obsługi Instagram wprowadził nowe formaty (rolki), które także wprowadziliśmy do naszego stałego layoutu.

social media strategy e-commerce

Marka Nuna powierzyła nam pełną komunikację na kanałach Facebook i Instagram. Na początku współpracy przygotowaliśmy strategię obecności i sprzedaży marki w SM. Wypracowaliśmy zestaw autorskich ikon.

NUNA

CONTENT

Content infant

Niektórzy sądzą, że to detale stanowią o całości, my również się z tym zgadzamy i ich nie pominęliśmy. Dobrze przygotowane i dostosowane grafiki podbijają wartość marki.

wózki nuna marketing

Motion

Nowoczesne marki, chcą być w ruchu! W ramach współpracy przygotowaliśmy również liczne animacje na potrzeby komunikacji w SoMe.


Motion

NUNA

WEB DESIGN/WEB DEVELOPMENT

Oficjalny
E-commerce marki

Dzięki prawidłowo i atrakcyjnie zaprojektowanej stronie, marka w ciągu kilku miesięcy zyskała nowych odbiorców
z ruchu organicznego. Oficjalna strona marki Nuna została

zaprojektowana zgodnie z SEO, UX, UI oraz identyfikacja globalną marki. Ważnym elementem strony był moduł, dzięki któremu każdy może znaleźć retailera, który posiada wyszukiwane produkty w swojej ofercie. Byliśmy również odpowiedzialni za przygotowanie contentu strony oraz jej wersji mobile.

NUNA

PR

Dobry PR
i biuro prasowe

Dzięki odpowiednio opracowanym planom mediowym oraz ścisłej współpracy z mediami, marka szybko zyskała zainteresowanie w branży. Przygotowaliśmy wiele materiałów do publikacji na branżowych portalach i w magazynach drukowanych. Realizowaliśmy założoną strategię, pozostając w stałym kontakcie z dziennikarzami z branży. To przyniosło wartościowe, bezpłatne publikacje w mediach skierowanych do naszych odbiorców. Stała wysyłka komunikatów prasowych i prowadzenie biura prasowego przyczyniło się do zakładanej rozpoznawalności.

NUNA

OBSŁUGA SOME I ADS

Facebook Ads

Marka Nuna powierzyła nam pełną komunikację na kanałach Facebook i Instagram. Na początku współpracy przygotowaliśmy strategię obecności i sprzedaży
marki w SM.

W ciagu 2 miesięcy wdrożyliśmy założenia, w ramach których uwzględniliśmy także konfigurację sklepu oraz prowadzenie stałych kampanii na koncie reklamowym.

Dzięki temu marka Nuna w krótkim czasie zyskała nowych odbiorców i wzrost zainteresowania produktami w sklepach retailerów.


NUNA

WYNIKI

Wyniki
współpracy

Po roku współpracy z agencja, marka zyskała nowy wizerunek w sieci, zwiekszyła dotarcie do potencjalnych odbiorców z informacja o produktach. Zyskała nowych klientów i zwiekszyła sprzedaż w Polsce. Klient jest zadowolony z działań, dzięki temu poszerzamy stopniowo zakres naszej współpracy, wspierając markę w rozwoju
w nowych obszarach.

Ekwiwalent MEDIOWY

24 tys.

Średni ekwiwalent mediowy
z działań PR mies.

ZASIĘG KAMPANII

180 tys.

Średni generowany zasięg kampanii miesięcznie.

RUCH Z SEO

300%

Wzrost ruchu organicznego średniomiesięcznie po działaniach SEO.

LICZBA WYŚWIETLEŃ FB

0,5 MLN

Średnia liczba wyświetleń
postów Nuna PL.

2020


2022