Lewitujące stoisko dla Eveline Cosmetics

KLIENT: EVELINE COSMETICS

Największy polski producent i eksporter
kosmetyków. Firma obecna na rynku
od 35 lat, znana dziś w 70 krajach. Ponad 300
kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała
oraz ponad 530 produktów do makijażu.
Kosmetyki marki dostępne na 6 kontynentach.

ZAKRES WSPÓŁPRACY:

BRANDING, ZNAKOWANIE, STOISKA
TARGOWE-POMYSŁ I PRODUKCJA,

STANOWISKO:

Tematem przewodnim stanowiska jest zieleń, rośliny oraz styl eko.
Postawiliśmy na dość bogaty, jednak naturalny i przyjazny dla oka
wizerunek marki oraz nowej kolekcji I LOVE VEGAN.
Na stanowisku znalazło się dużo roślin, drewna oraz minimalistycznych,
ale ciekawych elementów. Większość była „ruchoma”, dzięki czemu przydatna na kolejnych eventach.

DETALE:

KILKA SŁÓW O WYDARZENIU:

W weekend 22-24 listopada w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku spotkało się ponad 1000 kobiet, które uczestniczyły w pierwszym w Polsce Festiwalu Kobiet Internetu. Był to festiwal skierowany do pań aktywnie działających w sieci. Gwiazdy, kobiety ze świata Internetu, show-biznesu, kultury i mediów przyjechały do Gdańska, aby podzielić się swoją receptą na sukces w Internecie.
Festiwal podzielono na dwa bloki: społeczny i biznesowy, w ramach których na kilku scenach odbywały się panele dyskusyjne, prelekcje, wywiady i warsztaty.

W roli prelegentów udział wzięły osobowości ze świata Internetu, show-biznesu, kultury i mediów, m.in.: Małgorzata Kożuchowska, Dorota Wellman, Joanna Przetakiewicz, Anna Zając (Fashionable.com), Barbara Piasek (Evenea), Qczaj, Hanna Lis, Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor, Bartek Jędrzejak, Katarzyna Glinka, Ewa Szabatin, Anna Wyszkoni, Olga Kalicka, Edyta Pazura (MaybeBaby), (Jakub Urbaniak), Podziarany Tata, Barbara Pasek (Barbra Belt), Sabina Lawrów (Sama przez świat).

Dorota Wellman, mimo że nie posiada konta w mediach społecznościowych, otrzymała specjalne wyróżnienie Influencerka Ponad Wszystko, której nawet internet nie ogarnia.

CO NA TO KLIENT:

Eveline Cosmetics – opinia
„Profesjonalne i pełne zaangażowania podejście do klienta.
Umiejętność pracy pod presją czasu. Pozostawanie w stałym
kontakcie zarówno przed eventem, jak i w trakcie jego trwania.
Kreatywny projekt stoiska- Eveline Cosmetics

NIE ZAPOMNIELIŚMY PRZY TYM WSZYSTKIM ŚWIETNIE SIĘ BAWIĆ!

A CO MOŻEMY ZROBIĆ DLA TWOJEJ MARKI?