W dzisiejszych czasach, technologia szybko ewoluuje i daje niezliczone możliwości. Agencja marketingowa, która chce być na bieżąco i oferować swoim klientom rozwiązania na najwyższym poziomie, musi być na bieżąco i wykorzystywać nowo powstałe narzędzia. Właśnie dlatego nasza agencja marketingowa You’re Welcome postanowiła wprowadzić do swojej codziennej pracy Chat GPT. Jak korzystamy ze sztucznej inteligencji w naszej codzienności? Sprawdź!
Czym dokładnie jest ChatGPT?
Zacznijmy od początku — Chat GPT to najnowszy model języka sztucznej inteligencji stworzony przez startup Open AI z San Francisco. Jest to jeden z największych i najbardziej zaawansowanych modeli językowych na świecie. Został wytrenowany na ogromnych zbiorach danych tekstowych, a jego początki sięgają 2015 roku. Do ogólnego użytku udostępniono go z kolei pod koniec listopada 2022 roku — i od tego czasu jest o nim naprawdę głośno.
Chat GPT jest w stanie generować odpowiedzi na pytania w czasie rzeczywistym, przeprowadzać z nami długie rozmowy i tworzyć teksty o naprawdę wysokiej jakości — także w języku polskim. Teksty tworzone przez Chat GPT bardzo przypominają treści pisane przez człowieka, choć nie są wolne od drobnych pomyłek. Jest on w stanie zrozumieć skomplikowane zapytania i udzielać odpowiedzi na różne tematy — od cytowania poezji po porady dotyczące skomplikowanych kwestii technicznych.
Chat GPT w marketingu – jak może być wykorzystywany?
Chat GPT może być wykorzystany w wielu dziedzinach, takich jak edukacja, medycyna, biznes czy rozrywka. Nie wspominając oczywiście o marketingu! Może pomóc w szybkim uzyskaniu odpowiedzi na pytania, w przetwarzaniu dużych ilości danych tekstowych czy nawet w rozwiązaniu problemów natury technicznej.
Dzięki wsparciu, jakie daje, agencja marketingowa może o wiele szybciej tworzyć długie i merytoryczne artykuły, szczegółowe opisy produktów czy inne treści, których stworzenie od podstaw pochłonęłoby człowiekowi o wiele więcej czasu niż sztucznej inteligencji.
Wprowadzenie Chatu GPT do codziennej pracy agencji marketingowej, to krok w kierunku bardziej efektywnych działań. To właśnie dzięki takim rozwiązaniom, agencja reklamowa może wejść na nowy poziom optymalizacji czasu pracy.
Ale nie tylko marketing treści i wsparcie techniczne to coś, co Chat GPT może zaoferować marketerom i innym pracownikom. Możliwości jest naprawdę wiele, a jedynym ograniczeniem jest tutaj… wyobraźnia. Tylko tak właściwie… to czyja? 😉
Chat GPT w You’re Welcome – jak my z niego korzystamy?
To właśnie dzięki tak innowacyjnym rozwiązaniom, nasza agencja marketingowa może oferować swoim klientom usługi na jeszcze wyższym poziomie. Nie mogliśmy odrzucić takiej okazji, a jako że bardzo lubimy innowacje — Chat GPT towarzyszy już każdemu członkowi naszego zespołu!
Pozwala nam to przede wszystkim na lepsze wykorzystanie czasu pracy i zasobów, co przekłada się na osiąganie lepszych wyników biznesowych. Chatbot umożliwia naszym specjalistom także szybsze rozwiązywanie problemów, których rozwikłanie mogłoby zająć człowiekowi zdecydowanie więcej czasu niż Open AI. A czas i jego efektywne wykorzystanie są dla nas od zawsze najwyższym priorytetem.
Chat GPT 4 i Gdynianin na czele zespołu, który go stworzył!
Jako agencja marketingowa z Trójmiasta na bieżąco śledzimy dokonania Jakuba Pachockiego, Gdynianina, który stał na czele zespołu tworzącego najnowszą, czwartą wersję Chatu GPT. Jakub ukończył III LO im. Marynarki Wojennej w Gdyni, po czym rozwijał swoje programistyczne zdolności m. in. na Uniwersytecie Warszawskim, Carnegie Mellon University oraz na Uniwersytecie Harwardzkim. Od wielu lat zajmuje czołowe miejsce w ogólnoświatowych zestawieniach najlepszych programistów.
Chat GPT 4, czyli najnowsza wersja sztucznej inteligencji, o której mowa, został udostępniony do subskrypcji dokładnie 15 marca 2023 roku i już nosi miano najsilniejszego algorytmu na świecie. Według szacunków jest aż 570 razy silniejszy od dotychczasowej wersji i zawiera 100 bilionów parametrów. Ta wersja, w odróżnieniu od poprzedniej — jest już płatna.
Co potrafi uaktualniony Chat GPT? Pomoże między innymi w tak skomplikowanych zadaniach jak obliczanie podatków. Doskonale streści rozbudowane teksty, skracając je do kilku zdań, nie zapominając o prawidłowej stylistyce. Potrafi stworzyć nie tylko tekstowe treści kreatywne, ale także graficzne i dźwiękowe. Robi wrażenie, prawda?
Zachęcamy Was dodatkowo do zapoznania się z rozmową z Sebastianem Jakubiakiem, który dokładnie objaśnia działanie i mechanizmy rządzące Chatem GPT — obowiązkowa pozycja dla osób zainteresowanych tym tematem — tak jak my!