polska grupa porcelanowa marketing

Witamy na pokładzie Polską Grupę Porcelanową!

Obsługa marketingowa marek należących do Polskiej Grupy Porcelanowej to dla nas duża odpowiedzialność, a zarazem – możliwość realizacji nowych pomysłów. Poznaj naszego nowego klienta!

Autor:

Istnieją marki, które nie tylko mocno zakorzeniły się w świadomości klientów, lecz po prostu współtworzą polską kulturę materialną. Do nich właśnie trzeba zaliczyć Ćmielów, Ćmielów Design Studio, Chodzież i Lubianę. Miło nam poinformować, że Polska Grupa Porcelanowa, właściciel tych marek, dołączyła do grona naszych klientów. Razem będziemy więc współtworzyć nowy rozdział w historii polskiej porcelany!

agencja marketingowa You're Welcome i Polska Grupa Porcelanowa

Wieki tradycji zapisanej w porcelanie

Czy Polska porcelaną stoi? Aby twierdząco odpowiedzieć na tak postawione pytanie, wystarczy świadomość, że produkcja w Ćmielowie rozpoczęła się w 1790 roku, a więc jeszcze przed takimi przełomowymi momentami w historii naszego kraju, jak proklamowanie Konstytucji 3 Maja! Odbiorcami ćmielowskiej porcelany były głównie dwory szlacheckie, a dystyngowani użytkownicy szybko docenili bezkonkurencyjną jakość wyrobów. Już w połowie XIX wieku porcelana z Ćmielowa zdobyła ugruntowaną pozycję w Europie, zyskując liczne grono miłośników i zdobiąc setki stołów. Niedługo później ruszyła fabryka fajansu w Chodzieży, przez kolejne dziesięciolecia dostarczając jakże potrzebnych produktów dla tysięcy odbiorców. Obie fabryki przetrwały zawieruchę historii, w tym dwie wojny światowe i liczne globalne kryzysy, podtrzymując tradycję wytwarzania wyrobów wysokiej jakości.

Jakość, która zadziwia nie tylko nad Wisłą

Obecnie bez cienia przesady można stwierdzić, że polska porcelana to nasza globalna wizytówka. Aby się o tym przekonać, wystarczy uwzględnić fakt, że 70 procent produktów wytwarzanych przez spółkę Lubiana jest przeznaczonych na eksport. Jej wyroby trafiają do ponad 40 krajów, m.in. do hoteli, punktów gastronomicznych i indywidualnych odbiorców.

Sama spółka, istniejąca od 1969 roku, jest doskonale znana również milionom Polaków, którzy już od pokoleń cenią tę markę porcelany stołowej. Marki Ćmielów, Ćmielów Design Studio i Chodzież również znajdują uznanie na całym świecie, a kontynuacja wytwarzania porcelanowych rękodzieł wciąż jest podtrzymywana, budząc podziw wśród tysięcy klientów, zwłaszcza w segmencie premium i prestige. O tradycję i najlepsze inspiracje nowoczesnym wzornictwem dba też Ćmielów Design Studio, które istnieje od 10 lat i zatrudnia grono najlepszych projektantów. To dzięki ich pracy powstają nowe kolekcje – inspirowane tradycją, lecz wpisujące się w najnowsze trendy oraz spełniające oczekiwania klientów.

Najsilniejsza grupa na rynku porcelany

Polska Grupa Porcelanowa (PGP) łączy potencjał dwóch wiodących fabryk porcelany w Polsce w Ćmielowie i Łubianie. Ideą jej powstania w lipcu 2018 roku było zwiększenie dostępności wysokiej jakości produktów z wielopokoleniową tradycją. W ramach Grupy funkcjonują cztery odrębne marki: Ćmielów, Lubiana, Chodzież oraz Ćmielów Design Studio. Konsolidacja mocy wytwórczych oznaczała stworzenie najsilniejszej na polskim rynku i wiodącej w Europie grupy producentów porcelany stołowej. Wysokie standardy jakościowe, inwestycje w najnowsze technologie, podążanie za współczesnymi trendami we wzornictwie, przy jednoczesnym poszanowaniu wielowiekowej tradycji i sprawdzonych rozwiązań, przesądzają o stabilnej pozycji rynkowej, którą zajmuje grupa.

Czas na wspólne wyzwania!

Wybór naszej agencji marketingowej przez Polską Grupę Porcelanową to oczywiście dla nas powód do dumy, ale i nowe wyzwania, które uwielbiamy. Jesteśmy przeświadczeni, że intensywna praca nad umacnianiem pozycji takich marek, jak Ćmielów, Ćmielów Design Studio, Chodzież i Lubiana, nie tylko przyczyni się do wdrożenia wielu nowatorskich rozwiązań, ale i przysporzy dużo satysfakcji całemu naszemu zespołowi.

polska grupa porcelanowa

Polska Grupa Porcelanowa jest dla nas wyjątkowym klientem, choćby ze względu na zakorzenienie ich produktów w polskiej historii, lecz nie tylko. Doceniamy wysoką jakość wyrobów porcelanowych i zawsze wspieramy polskie firmy, które kultywują wielowiekowe tradycje. Obsługa marketingowa marek należących do Grupy to dla nas duża odpowiedzialność, a zarazem – możliwość realizacji nowych pomysłów.

Jesteśmy przeświadczeni, że będzie to współpraca przynosząca wiele obopólnych korzyści. Już teraz zachęcamy Was do śledzenia naszych mediów społecznościowych, na których dość regularnie będziemy uchylać rąbka naszej pracy oraz do mediów społecznościowych naszego nowego klienta, gdyż tam właśnie zobaczycie wyniki naszej wspólnej pracy!

Agnieszka Kulinkowska

Zobacz więcej