Przychodzi baba do lekarza, a lekarz te偶 baba

S艂owo 鈥榢warantanna鈥 padnie w tym wpisie tylko dwa razy. Raz w poprzednim zdaniu, a drugi 鈥 w stwierdzeniu, 偶e ju偶 o kwarantannie pisa膰 nie b臋dziemy. Opowiemy o tym, co si臋 wydarzy po niej.聽Ot贸偶 wszystko wr贸ci do rytmu, ale mo偶e na jaki艣 czas nie do fokstrota, za to 鈥 powiedzmy 鈥 do walca. No ale mia艂o by膰 o babie, a tu rozta艅czona 鈥 (ju偶 o niej nie wspominamy). Do brzegu zatem. W tym opowiadaniu ty jeste艣 bab膮, my jeste艣my lekarzem. Przychodzi zatem cz艂owiek do agencji, a agencja 鈥 no w艂a艣nie 鈥 te偶 cz艂owiek.

BABA

O tym, 偶e jest zespo艂em naczy艅 po艂膮czonych, 艣wiat dowiedzia艂 dos艂ownie pi臋膰 po dwunastej, czyli chwil臋 po og艂oszeniu pandemii i zamkni臋ciu wszystkiego na klucz. O tym, jak losy naszej agencji s膮 zwi膮zane z losami naszych klient贸w wiedzieli艣my od zawsze, ale nigdy nie musieli艣my si臋 o tym przekonywa膰 tak uci膮偶liwie jak teraz. Nie chodzi nawet o kwestie materialne, a wiadomo 偶e sukces, kt贸ry pomogli艣my odnie艣膰 wielu markom, przek艂ada si臋 na 偶ywy pieni膮dz tylko wtedy, kiedy w ruchu s膮 beneficjenci owego sukcesu, czyli klienci naszych klient贸w. Chodzi o to, 偶e bardzo nam 偶al wszystkiego, co mieli艣my w planach, co ca艂y czas mielimy w g艂owach, co wci膮偶 jest do zrealizowania. Wszystkie dzia艂ania i wszystkie pomys艂y s膮 u nas zawsze podporz膮dkowane konkretnym celom. Bez ustalenia konkretnego celu jedziemy na tym samym w贸zku, ale w sumie nie wiemy dok膮d. Dzi艣 celem jest przetrwanie biznesu i marki. I na to wszystko istniej膮 gotowe rozwi膮zania.

LEKARZ

Nie chcemy si臋 automatycznie podpina膰 pod skojarzenie z tymi wszystkimi bohaterami, kt贸rzy walcz膮 z pandemi膮 i ratuj膮 zdrowie i 偶ycie ludzi na ca艂ym 艣wiecie, ale, faktycznie, kiedy przychodzi do nas zdrowa baba, czyli klient, kt贸ry chce zmieni膰 agencj臋 lub spr贸bowa膰 po prostu czego艣 nowego, jeste艣my lekarzem ordynuj膮cym mu swoje us艂ugi jak koktajl witaminowy. Kiedy pojawia si臋 baba chora, czyli klient, kt贸remu nie idzie sprzeda偶 towar贸w i us艂ug, zabieramy si臋 za reanimacj臋. 

DIAGNOZA

Pomijaj膮c kwestie zdrowotne, agencja reklamowa jest jak lustereczko, kt贸re na pytanie 鈥瀔to jest najpi臋kniejszy w 艣wiecie?鈥 zawsze odpowie 鈥瀟y przecie鈥.

Trzymamy r臋k臋 na pulsie, uwa偶nie obserwujemy trendy, staramy si臋 dotrzymywa膰 kroku wszelkim zmianom, kt贸re dokonuj膮 si臋 na rynku niemal z sekundy na sekund臋. M膮dra kampania to wymierne korzy艣ci. Skoro zatem mo偶na je planowa膰 na lepsze dni, r贸wnie dobrze da si臋 zorganizowa膰 strategi臋 na te gorsze. By艂oby nam ogromnie mi艂o, gdyby zesz艂y si臋 teraz do naszego gabinetu wszystkie baby z okolicy i razem zastanowiliby艣my si臋 nie tylko nad szczepionk膮 przeciw koronawirusowi, ale nad lekarstwem na nasze globalne konsumenckie k艂opoty.